تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815462916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمريکا ديشب يک تيم بي‌نقص بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۴ (۹:۳۲ق.ظ)
آمريکا ديشب يک تيم بي‌نقص بود موج - شب گذشته تيم ملي فوتبال زنان آمريکا با حساب 5 بر 2 ژاپن را شکست داد و به مقام قهرماني جهان دست‌يافت.
به گزارش خبرنگار بين‌الملل خبرگزاري موج، در اينجا به تحليل بازي و سيستم گروهي هر دو تيم مي‌پردازيم:

سيستم بازي آمريکا: ٢-٤-٤ و تبديل به ٣-٣-٤
سيستم بازي ژاپن: ٢-٤-٤
آمريكا: حركات قطرى و رو به جلوى دو هافبك كنارى آمريكا در فاز حمله، سيستم اين تيم را به ٣-٣-٤ تغيير مى‌داد و باز شدن دو مهاجم آمريكا به كنارها در اين فاز شرايط را براى خط دفاعى ژاپن مشكل مي‌کرد و بدين ترتيب تيم را از زير فشار پرس ژاپن خارج مى‌ کرد.
ژاپن: ژاپن با سيستم ٢-٤-٤ در شروع مسابقه سعى بر بازى مستقيم داشت كه اين استراتژى با عملكرد بسيار عالى مدافعين آمريكا شكست خورد و اشتباهات ژاپنى‌ها به خصوص در ضربات ايستگاهى خيلى سريع آمريكا را به چهار گل در كمتر از شانزده دقيقه رساند و به همين دليل مربى ژاپن خيلى سريع با تعويض‌هايش سعى در به آرامش رساندن تيم داشت اما اين تلاش ها چندان نتيجه اي را در پي نداشت و بازيکنان اين تيم در نهايت موفق به ثمر رساندن تنها يك گل شدند.
در نيمه دوم با توجه به اختلاف سه گل با برترى آمريكا در زمين دنبال شد و تغيير سيستم بازى آمريكا به ١-١-٤-٤ و در پيش گرفتن شيوه كنترلى با انتقال سريع آمريكا را در اين نيمه نيز به يك گل رساند. تلاش ژاپن در اين نيمه براى به تعادل كشاندن مسابقه بى فايده ماند. هر چند تغييرات مربى فهيم ژاپن بعد از دقايق ابتدايى و انتخاب سيستم ٢-٥-٣ و ٣-٣-٤ در جريان مسابقه براى لحظاتى تيم ژاپن را تيم برتر ميدان كرد اما افت روحى تيم ژاپن اجازه عملكرد بهتر را از اين تيم گرفت.
يكى از نكات بسيار مهم اين مسابقه توان بدنى تيم فوتبال آمريكا بود و در اين حوزه كوچكترين ضعفى نداشتند. در مجموع تيم آمريكا تيم برتر ميدان بود و در تمام حوزه‌هاى فوتبال تيمى كامل بود و شايستگى اين قهرمانى را داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن