تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820362705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهيه و توزيع بستني غيربهداشتي در يک گاراژ تعويض‌روغني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۴ (۷:۵۱ق.ظ)
تهيه و توزيع بستني غيربهداشتي در يک گاراژ تعويض‌روغني موج - رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان از دستگيري عاملان تهيه و توزيع بستني غيربهداشتي در يک گاراژ تعويض‌روغني مخروبه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ احمد رحيمي، رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان گفت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت کارگاهي در امر تهيه و توزيع بستني سنتي با برند تقلبي ميهن در همدان، عوامل نظارتي پليس امنيت عمومي رسيدگي به اين موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وي افزود: پس از هماهنگي با مقام قضايي، ماموران اين پليس به همراه کارشناسان مرکز بهداشت همدان از کارگاه اعلامي واقع در يکي از محله‌هاي قديمي همدان که فاقد هرگونه تابلو علائم بود و به صورت پنهاني و غيرمجاز و غيربهداشتي تهيه مي‌شد، بازرسي به عمل آوردند.
رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان تصريح کرد: در بازرسي صورت گرفته مشخص شد متخلفان از نام تجاري يکي از شرکت‌هاي معتبر براي بسته‌بندي محصولات غيربهداشتي خود استفاده مي‌کردند که در نتيجه بيش از يک هزار و 500 عدد انواع بستني ليواني و حصيري به همراه سه هزار و 180 نوشمک، 10 حلب 10 کيلويي بستني، 10 حلب پنير 17 کيلويي، شش هزار عدد نان بستني، 350 کيلوگرم شکر، 20 قوطي اسانس غيرمجاز، 80 کيلوگرم پودر غيرمجاز، يک هزار و 260 عدد کارتن بستني بدون مشخصات و همچنين تعداد قابل‌توجهي قاشق بستني، ظرف بستني خالي، نايلون بسته‌بندي با مارک تقلبي و دو دستگاه توليد بستني و چهار دستگاه يخچال بستني کشف شد.
رحيمي با اشاره به دستگيري يک زن و پنج مرد در اين عمليات اظهار کرد: کارگاه مذکور با دستور مقام قضائي به دليل عدم رعايت ضوابط انتظامي و بهداشتي و نداشتن مجوز فعاليت، پلمب و از ادامه فعاليت آن جلوگيري به عمل آمد و افراد فعال در کارگاه به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرکز بهداشت همدان شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن