تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815479910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طهماسبي: گلر دوم باشم، نمي‌مانم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۴ (۲۱:۵۹ب.ظ)
برخلاف خبرهاي منتشر شده، بحث من با پرسپوليس مباحث مالي نبود طهماسبي: گلر دوم باشم، نمي‌مانم موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، پرسپوليس به دنبال جذب يك دروازه‌بان مطمئن است تا بتواند خيال خودش را بابت چارچوب دروازه در ليگ پانزدهم راحت كند. اين روزها يكي از مباحث مطرح شده براي هر دروازه‌باني كه مورد نظر پرسپوليس است اين است كه آيا او به عنوان گلر دوم خواهد آمد.
بعد از چند گزينه حالا نام مهرداد طهماسبي، دروازه‌بان صبا مطرح شده كه صحبت‌هايي را با باشگاه پرسپوليس انجام داده است. طهماسبي كه نتوانست ديروز با برانكو صحبت كند قرمزپوش شدنش را به امروز موكول كرده تا بعد از صحبت با ايوانكوويچ بفهمد كه تفكر او براي جذبش چيست. او گلر دوم را قبول ندارد اما با فراهم بودن شرايط رقابت سالم با سوشا، پرسپوليسي خواهد شد.

چي شد براي صحبت به باشگاه پرسپوليس آمدي؟‌
آقاي خوردبين با مدير برنامه‌هاي من تماس گرفت تا براي صحبت به باشگاه بيايم و ما هم آمديم، قرار بود در حضور آقاي برانكو صحبت كنيم كه ايشان گويا كمي كسالت داشتند و دير آمدند و فرصت نشد. قرار است امروز دوباره در جلسه‌اي با خود ايشان صحبت كنيم.

صحبتي هم با باشگاه داشتي؟
بله يكسري صحبت‌هاي مقدماتي انجام شد اما قرار است با حضور خود آقاي برانكو مطالب نهايي شود.

در خبرها آمده بود به‌خاطر مسايل مالي باشگاه را ترك كردي؟‌
آقا اين حرف‌ها را از كجا درآورده‌اند كه مطرح مي‌كنند. جلوي باشگاه پر از خبرنگار بود وقتي من بيرون آمدم از من پرسيدند چه شد كه گفتم در جلسه امروز با آقاي برانكو همه چيز مشخص خواهد شد. اصلا من بحثي در مورد مسايل مالي نكردم كه از خودشان به قول من مطلب نوشته‌اند.

چقدر خودت را پرسپوليسي مي‌داني؟
گفتم همه چيز به جلسه امروز با آقاي برانكو بستگي دارد. من از سه تيم ديگر پيشنهاد دارم اما مي‌خواهم تصميمي بگيرم كه اول به فوتبالم و بحث فني كمك كند و در آخر به مسايل مالي فكر خواهم كرد. همين‌جا بگويم براي مهرداد طهماسبي مباحث مالي در اولويت آخر قرار دارد.

پس يعني دوست داري پرسپوليسي شوي؟‌
چرا كه نه، براي هر بازيكني افتخار است در پرسپوليس بازي كند و من هم شايد اين پيشنهاد ديگر برايم اتفاق نيفتد. با اين حال بايد تصميمي بگيرم كه به فوتبالم ضربه نزند.

يعني بحث رقابت با سوشا و اينكه دروازه‌بان دوم نباشي؟‌
نه اصلا اين‌طور نيست. در فوتبال ايران فقط اين مسايل است كه يك مربي روي يك نفر تمركز دارد. در فوتبال اروپا كه قطعا تفكر آقاي برانكو هم همينگونه است به تلاش بيشتر امتياز مي‌دهند و بازيكني كه توانايي‌هايش را بيشتر نشان بدهد، داراي جايگاه ثابت در تيم مي‌شود. در فوتبال ما هم فصل گذشته اين اتفاق افتاد. ديديد كه در تيم ذوب‌آهن محمدباقر صادقي جايگاهش را به تلاش‌هاي محمدرشيد مظاهري داد يا در خود پرسپوليس فصل گذشته نيلسون به عنوان دروازه‌بان اول و سوشا دروازه‌بان دوم آمد اما ديديد كه عملكرد نه چندان خوب نيلسون منجر به اين شد كه مكاني دروازه‌بان اول تيم شود. خود من وقتي به صبا آمدم و خيلي‌ها من را بابت اين مساله منصرف كردند، بعد از حامد لك ملي‌پوش و فرشاد قديري كه از مس آمده بود دروازه‌بان سوم بودم اما ديديد كه در ادامه جايگاه ثابت در تيم پيدا كردم و حتي در جام باشگاه‌ها درون دروازه صبا ايستادم.

با اين حساب اگر برانكو تفكر ايراني داشته باشد و تو را دروازه‌بان دوم بخواهد، قرمزپوش نخواهي شد؟
قطعا اگر من را به عنوان گلر دوم صرف بخواهند كه اصلا به درد پرسپوليس نخواهم خورد. با اين حال اگر شرايط رقابتي باشد و هركسي كه بهتر باشد در تفكرات برانكو جا خواهد داشت شك نكنيد پوشيدن پيراهن پرسپوليس برايم يك افتخار است. همه چيز 50- 50 است و در جلسه امروز با برانكو نتيجه مشخص مي‌شود.

از چه تيم‌هاي ديگري پيشنهاد داري؟
تراكتورسازي و گسترش فولاد در كنار استقلال صنعتي خواهان عقد قرارداد با من هستند و حتي ويسي با من صحبت هم كرده است. من هم شرايط خودم را به آنها گفتم تا اگر اوضاع مناسب بود و با پرسپوليس به نتيجه نرسيدم به آنها بپردازم.

يعني امكان ندارد در صبا ماندني شوي؟‌
با اين شرايط بعيد است كه بتوان با صبا به تفاهم رسيد. الان مدت زيادي است كه مدام مي‌گويند محجوب در حال آمدن است اما خبري نيست و مدام جمعه و شنبه مي‌كنند. مسوولان صبا طوري باشگاه را مي‌خواهند واگذار كنند كه هيچ‌كس جرات جلو آمدن ندارد. مگر مي‌شود يك نفر پول بدهد اما قدرت تصميم‌گيري نداشته باشد. بدون شك با اين شرايط كار صبا سخت خواهد بود.

فكر مي‌كني صبا بتواند در اين مدت كم باقي‌مانده تا شروع ليگ خودش را جمع‌وجور كند؟
با اين وضعيت بعيد است وقتي تكليف مديرعامل، سرمربي و بازيكنان مشخص نيست. صبا تيم دوست‌داشتني بود كه بازيكنان خوبي همچون مهدي مومني، ايمان صادقي و حتي خود من را به فوتبال ايران معرفي كرد. اميدوارم شرايط براي صبا دوباره به روزهاي مناسب برگردد.
تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 333]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن