تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دارنده نشان طلای پارالمپیک لندن: با هدف شکست رکورد جهانی وارد مسابقات جهانی و پاراالمپیک می شوم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دارنده نشان طلای پارالمپیک لندن: با هدف شکست رکورد جهانی وارد مسابقات جهانی و پاراالمپیک می شوم اهواز- ایرنا- دارنده نشان طلای پرتاب دیسک و مدال برنز پرتاب وزنه پارالمپیک 2012 لندن گفت: آمادگی لازم برای حضور در رقابت های جهانی قطر و پاراالمپیک برزیل را دارم و با هدف ارتقای رکوردهای جهانی خود وارد این مسابقات می شود.


جواد حردانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حضورش در رقابت های بین المللی دوبی اظهار کرد: با توجه به آمادگی که برای حضور در این رقابت ها دارم امید می رود باز هم بتوانم برای کشور خود افتخار آفرینی کنم و از مردم می خواهیم بازهم برای درخشش ملی پوشان در این رقابت ها برای ما دعا کنند.
وی افزود: سعی دارم با تمام توان خود در این رقابت ها شرکت کرده و علاوه بر حفظ رکوردهای گذشته به فکر ارتقای رکورد جهانی خود باشم.
دارنده نشان طلای پرتاب دیسک و مدال برنز پرتاب وزنه پارالمپیک 2012 لندن بیان کرد: اکنون رکورد جهانی 48 متر و 32 سانتیمتر و رکورد پارالمپیک 45 متر و 65 سانتیمتر است که هر دو آنها در اختیار خودم است و تلاش می کنم تا در رقابت های جهانی قطر و پاراالمپیک برزیل آنها را ارتقا بخشم.
وی با اشاره به مصدومیتش و دوری از رقابت های باشگاهی و بین المللی گفت: باتوجه به این که پس از یک و سال و نیم مصدومیت و دوری از مسابقات نخستین حضور خود را در مسابقات برون مرزی و بین المللی دوبی تجربه کردم نتیجه خوبی را به دست آورده و موفق به کسب سه نشان شدم.
وی افزود: باتوجه به این که مدت ها از حضور در مسابقات دور بودم اما تمرینات سبک را کنار نگذاشته و به خوبی توانستم آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات به دست آورم.
این ملی پوش دو و میدانی با اشاره به کسب یک نشان نقره و دو برنز در رقابت های بین المللی دوبی بیان کرد: با توجه به تمرینات مستمری که داشتم در این رقابت ها موفق شدم سه نشان را برای کشور خود کسب کنم و امید می رود در رقابت های جهانی قطر نیز بتوانم بازهم برای میهن خود افتخار آفرینی کنم.
وی ادامه داد: رقابت های دو و میدانی باشگاه های کشور از 15 مرداد آغاز می شود و اکنون در حال آماده سازی برای حضور در این مسابقات هستم.
حردانی گفت: نفرات برتر در این رقابت ها می توانند جواز حضور در رقابت های جهانی قطر و رقابت های پاراالمپیک برزیل را کسب کنند.
رقابت های جهانی دو و میدانی قطر اوایل آبان امسال، و رقابت های پاراالمپیک برزیل از 7 تا 18 سپتامبر (16 تا 27 شهریور 95) برگزار می شود. در این مسابقات ورزشکاران در 23 رشته با هم رقابت می کنند و در مجموع 528 نشان توزیع خواهد شد.
7152/6037



14/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن