تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798673811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قراردادهاي نجومي در فوتبال جزيره


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۱۳ب.ظ)
قراردادهاي نجومي در فوتبال جزيره موج- مبالغى كه در بوندسليگا ركورد بازار نقال و انتقالات محسوب مى شود، در انگلستان كاملا معمولى است.
به گزارش خبرگزاري موج، ليورپول در ابتدا براى جذب فيرمينو مبلغ 30 ميليون يورو پيشنهاد کرده بود، اما بعد از گذشت چند روز سران اين باشگاه حاضر به جذب اين بازيكن حتى با مبلغى بيش از پيشنهاد اوليه خود شدند، چنين موضوعى حتى در خصوص جذب يوزيلو توسط استوك سيتى از هانوفر نيز قابل مشاهده است، اين بازيكن به مبلغ 8 ميليون يورو توسط هانوفر به فروش مى رسد، در حالى كه در بازار نقل و انتقالات براى وى ارزشى بيش از 5 ميليون يورو برآورد نمى شد.
گفتني است؛ با پول هاى سرمايه گذاران عرب و روس در فوتبال جزيره و همچنين قراردادهاى جديد تلويزيونى، قدرت مالى باشگاه هاى انگليسى به مراتب با افزايش مواجه بوده و خواهد بود و تنها استعدادهاى انگليسى از چنين پروسه اى متضرر مى شوند. فدراسيون فوتبال اين كشور در فوتبال پايه به موفقيت هايى دست يافته، اما باشگاه هاى انگليسى چندان تمايلى به تمركز و سرمايه گذارى در اين بخش از خود نشان نمى دهند. از نظر آن ها سرمايه گذارى بلند مدت براى ساختن تيمى منسجم و هماهنگ از پايه چندان منطقى نيست، هنگامى كه مى توان با سرمايه گذراى در بازار نقل و انتقالات در يك تابستان، تيمى منسجم و رقابتى را تشكيل داد.
همچنين باشگاه هايى نظير سوانسى و ساوتهمپتون كه حضور خود در ليگ برتر جزيره را مديون كار فوق العاده خود در فوتبال پايه هستند نيز مجبور به رعايت استانداردهاى جديد مالى در فوتبال جزيره شده اند. درآمد باشگاه ها در ليگ برتر جزيره بسيار فراتر از ليگ پايين تر از آن است و به همين دليل تيم هاى حاضر در يگ برتر از تمام قدرت و حتى سرمايه خود براى باقى ماندن در اين رقابت ها استفاده مى نمايند. هزينه و سرمايه فراوان براى اين منظور حتى باعث افزايش بدهى هاى اين باشگاه ها نيز مى شود، اما داشتن بدهى براى تيم هاى انگليسى حتى بهتر از سقوط به دسته پايين تر است. اين بدان معنى است كه باشگاه هاى حاضر در ليگ برتر جزيره براى بقا و وحتى ورشكسته نشدن، تنها مجبور به سرمايه گذارى هستند.
ضمن اين که؛ از چنين مساله اى تنها ليگ هاى ديگر اروپايى بهره مند مى شوند كه نمونه آن در جذب اگبو توسط مونشن گلاباخ قابل مشاهده است، ماكس ابرل مدير ورزشى گلادباخ در اين زمينه گفته است:ما بسيار خوشحال هستيم كه ماندلا اگبو تصميم به حضور در گلادباخ گرفته است، او بازيكنى با پتانسيل بسيار بالا است.چنين انتقالى نه تنها به نفع مونشن گلادباخ بلكه به نفع اگبو نيز مى تواند باشد، چون وى با انتقال به اين تيم آلمانى از شانس حضور درليگ قهرمانان اروپا نيز برخوردار خواهد بود، امكانى كه براى وى در كريستال پالاس هرگز قابل تصور نبود.
بيشتر استعدادهاى انگليسى در هر تابستان به باشگاه هاى ديگر اروپايى قرض داده مى شوند، براى نمونه يوش مك ايچران از چلسى يكى از اين بازيكنان خوش استعداد است كه مطبوعات انگليسى وى را يكى از اميد هاى فوتبال اين كشور در سال هاى آتى مى دانستند، اين بازيكن جوان هرگز به تركيب اصلى چلسى راه نيافت و حال با 22 سال سن حضور در پنج تيم مختلف و نه چندان سطح بالاى غير انگليسى را تجربه كرده كه به پيشرفت او كمتر كمكى نكرده است.
فصل پيش هر باشگاه انگليسى به طور ميانگين سه برابر هر باشگاه از بوندسليگا در بازار نقل و انتقالات هزينه نموده بود كه به نظر در سال هاى پيش رو اين نسبت حتى بيشتر نيز خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن