تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798466825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ویژه جهرم خواستار شد نظارت بیشتر شوراهای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری‌های جهرم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار ویژه جهرم خواستار شد
نظارت بیشتر شوراهای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری‌های جهرم
فرماندار ویژه جهرم گفت: شوراهای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری‌ها به‌ویژه در موضوع تخریب باغات و تغییر کاربری‌های غیرمجاز و حذف پارکینگ‌ها نظارت بیشتری کنند.

خبرگزاری فارس: نظارت بیشتر شوراهای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری‌های جهرم



به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علیرضا صحرائیان ظهر امروز در دیدار با اعضا شورای شهر جهرم با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر محصول آرا مردم هستند، گفت: شورا تبلور خواسته‌ها و آرمان‌های مردم  و یکی از منابع سرمایه اجتماعی و بستر گسترده حضور مردمی است که باید به جایگاه واقعی خود برسد که می‌تواند اتاق فکری برای مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.
وی تصریح کرد: همزمانی انتخابات شوراهایی اسلامی شهرها و روستاها و ریاست جمهوری نشان‌دهنده توجه نظام به مردم‌سالاری دینی است و مجموعه دولت و مردم می‌توانند در تعاملات، بیشترین نقش را در توسعه و آبادانی داشته باشند و شوراها باید به‌عنوان اتاق فکر متخصصان، دلسوزان، متعهدان بدون حاشیه برای مسئولان اجرایی باشند.
این مسئول افزود: تصمیمات شورای اسلامی شهر باید در راستای توسعه متوازن و متعادل و رعایت اصل اعتدال و فراگیر باشد چراکه در تعمیم حقوق شهروندی و فرهنگ نظم و احترام به قانون به‌عنوان هنجارهای اجتماعی سهم عمومی را در تحقق توسعه ملی به خود اختصاص داده‌اند. فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تأکید بر اینکه تصمیمات شورای اسلامی شهر باید فقط در  چارچوب قانون باشد، یادآور شد: پروژه‌ها باید بر اساس اولویت‌بندی و ضرورت بودجه سالانه تعیین و مشخص و عادلانه و مطابق با نیاز مردم و جامعه شناسایی و تصویب شود. این مسئول ادامه داد: شورای اسلامی شهر باید از ورود به مسائل فنی و تخصصی و تصمیمات داخل  شهرداری پرهیز کرده و به وظایف اصلی و قانونی خود بپردازد. 
وی با اشاره به‌ضرورت برگزاری جلسات کارشناسانه و پرهیز از تمجیدهای بی‌دلیل گفت: بدون شک بهره‌گیری از نظرات متفاوت ما را در رسیدن به نتایج بهتر یاری خواهد کرد، ازاین‌رو باید به استقبال نظرات متفاوت برویم. صحرائیان در پایان خواستار در نظر گرفتن توسعه متوازن شهر و توجه به تمام ابعاد وظایف و اختیارات شورای اسلامی شهر و عدم تأثیرپذیری از جریانات خاص سیاسی شد و عنوان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر نظارت بیشتر بر عملکرد شهرداری‌ها به‌ویژه در موضوع تخریب باغات و تغییر کاربری‌های غیرمجاز و حذف پارکینگ‌ها داشته باشند و رعایت ضوابط و مقرارت طرح تفضیلی شهر جهرم و قوانین شورای عالی شهرسازی را سرلوحه فعالیت‌های شهرداری و شورا اسلامی شهر قرار دهند.
حسن خوش‌نیت رئیس شورای اسلامی شهر جهرم نیز در این جلسه بابیان اینکه مسئولان باید با فاصله گرفتن از حاشیه‌ها، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند تصریح کرد: دخالت‌های بیرون از شورا همیشه تأثیرات منفی خود را داشته است ازاین‌رو باید تلاش کنیم با پرهیز از این حاشیه‌ها و با حفظ استقلال، جایگاه شورا که جایگاه رأی مردم است را حفظ کنیم. 
در ادامه این جلسه اعضای شورا به ترتیب نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف بیان و خواستار حمایت فرمانداری ویژه در مورد شایسته‌سالاری و بهره‌گیری از نیروهای بومی در مسئولیت‌ها، اخذ اعتبارات لازم از محل بودجه استانی و کشوری، همکاری نزدیک‌تر شهرداری با دانشگاه‌ها، ورود به بحث حجاب و عفاف به‌عنوان یک پدیده اجتماعی و راه‌اندازی پارک بانوان و خانواده به‌عنوان یکی از دغدغه‌های بانوان جهرمی، راه‌اندازی فرهنگسرا باهدف جذب و حمایت از هنرمندان شهر شدند.  انتهای پیام/  2448

94/04/14 - 13:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن