تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمان معظم رهبری راهنمای مسئولین بوده و نقش آنان را در مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشخص می نماید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرمان معظم رهبری راهنمای مسئولین بوده و نقش آنان را در مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشخص می نماید استان‌ها > سمنان - مهندس وکیلی استاندار سمنان در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان گفت : فرمان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) راهنمای همه مسئولین بوده و نقش آنان را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز مشخص می نماید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری «مدظله العالی» گفت : فرمان معظم له هدایتگر و راهگشا برای انجام یک مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق است و باید دست اندرکاران با عزمی راسخ با پدیده مخرب قاچاق در سطح کلان برخورد نمایند و از مبادی ورودی و مرزی موارد را کنترل کنند،
وی افزود : اگر در ورودی ها کنترل ها بیشتر و دقیق تر باشد و برخورد با متخلفین در سطح عمده افزایش یابد مشکلات در داخل استان ها کمتر خواهد شد و بازار عرضه نظم و آرامش بیشتری می گیرد.
استاندار سمنان با اشاره به اینکه فرمان مقام معظم رهبری رسالت همه سازمان ها را مشخص می نماید بر همکاری و تعامل دستگاه های قضائی، انتظامی و نظامی برای مبارزه مؤثر با پدیده مذموم قاچاق تأکید نمود .
ایشان با بیان اینکه ما باید کالاهای داخلی را به مردم بشناسانیم گفت : کلیه اقدامات فرهنگی و تبلیغی که انجام می شود باید نتایج آن مشخص باشد. در انجام اقدامات فرهنگی و تبلیغی واقعیات را برای مردم به تصویر بکشیم تا آحاد مردم عمق فاجعه ای که بر اثر استفاده از کالاهای خارجی و قاچاق پدید می آید پی ببرند،.
وی افزود : باید وضعیت بیکاری جوانان و تعطیلی کارخانجاتی را که بعلت استفاده از کالاهای خارجی رخ می دهد را جامعه درک نماید.
همچنین در این جلسه گزارش کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در زمینه فعالیت ها و اقدامات دستگاه ها در سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارائه شد و موضوعات مرتبط با مصرف کنندگان عمده فرآورده های نفتی، گازرسانی به واحدهای مصرف کننده فرآورده های فسیلی، طرح جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، استقرار و فعالیت نمایندگی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان، تهیه انیمیشن ها و تله فیلم ها در راستای تبیین قبح قاچاق و فواید کالاهای داخلی، کارکردگرایی کمیسیون استان و نحوه حمایت از واحدهای تولیدی کالاهای داخلی و غیره تبادل نظر بعمل آمد و تصمیماتی اتخاذ گردید.  



یکشنبه 14 تیر 1394 - 12:45:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن