تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821144367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای منزلت و جایگاه رفیع معلمی در سطح استان از اولویت ها است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ارتقای منزلت و جایگاه رفیع معلمی در سطح استان از اولویت ها است خبرگزاری پانا : مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهربرگزار شد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير ساعت 04:26

خبرگزاری پانا+تودیع و معارفه مدیر کل +آموزش و پرورش استان بوشهر

  به گزارش خبرگزاری پانا ، دراین مراسم که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار بوشهر،نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی  و جمعی از مسئولان و فرهنگیان استان در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره)بوشهر  برگزار شد، ناصر کرمی بعنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهرمعرفی شد.
ناصر کرمی اظهار داشت: از اعتماد چناب آقای دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش که مسئولیت سنگین دستگاه تعلیم و تربیت استان را به اینجانب سپرده اند سپاسگزارهستم . امید دارم با استعانت از خداوند متعال پاسخگوی اعتماد ایشان و انتظارات همکاران بزرگوار، مسئولان محترم و مردم شریف استان بوشهر باشم.از حسن نظر جناب آقای دکتر سالاری نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان بوشهر تشکر می کنم و امیدوارم در مجموعه مدیریتی ایشان خدمتگزار شایسته ای برای استان باشم.
وی افزود: در دنیای پراعجاز امروز، آموزش و پرورش اساسی ترین و با شکوه ترین رکن عزتمندی ملت ها است . بیشتر صاحب نظران بر این باورند که آموزش و پرورش در توسعه، رشد همه جانبه و متوازن جوامع بیشترین نقش را داراست، بطوریکه در کشور توسعه یافته و پیشرفته ، برنامه ریزان و مدیران نسبت به آموزش و پرورش توجه ویژه دارند.
کرمی تصریح نمود: لازمه جامعه پویا و مترقی آموزش و پرورشی است که بتواند جوانانی پرسش گر، جامعه پذیر و توانمند تربیت کند و دستیابی به چنین دنیایی بزرگ و فرهمند رسالت اصلی آموزش و پرورش است. هیچ ضعف یا انحرافی وجود ندارد که با تعلیم و تربیت مناسب اصلاح نشود، از این رو تمام کائنات در برابر انسان های تربیت شده سر تعظیم فرود می آورند.  مسؤلان و مدیران کشور، آموزش و پرورش را در برنامه ریزی های کوتاه و بلندمدت در اولویت قرار دهند تا انشالله شاهد جایگاه شایسته کشورمان در منطقه و جهان باشیم.
 وی اضافه کرد: اینجانب با توکل به فضل الهی و ضمن داشتن تجربه سال های متمادی خدمت در کسوت پرافتخار معلمی و خدمت به جامعه معزز فرهنگی، به همت و حمیت همکاران بزرگوار ،همفکری و همکاری همه نهادها و دستگاههای اجرایی استان، چشم امید دارم . مهمترین اولویت های کاری و برنامه های خود را با توجه به منویات مقام معظم رهبری، سند چشم انداز جمهوری اسلامی، نقشه جامع علمی کشور، برنامه توسعه 5ساله، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه تدوین شده توسط مقام عالی وزارت، عملیاتی خواهم نمود. تمام تلاش خود را برای ارتقای منزلت و جایگاه رفیع معلمی در سطح استان مصروف داشته، همه ابزارهای مدیریتی ام را برای تحقق آن به کار خواهم بست. خود را فردی برآمده از جمع شما مردم نجیب می دانم، اکنون که قرار است به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید و در سمت مدیرکل آموزش و پرورش در خدمت فرزندان استان باشم، به بنده حق دهید شیوه ام اعتدال و مشی کاری ام توأم با تدبیر و امیدواری باشد.با عنایت به اینکه حل مشکلات اقتصادی آموزش و پرورش عزمی ملی می طلبد و در توان و اختیار مدیر استانی نیست اما خود را مسؤل پیگیری و انعکاس خواسته های به حق همکارانم می دانم.توجه به نخبگان فرهنگی و صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت را وظیفه خود می دانم و اندیشه های پویای همکارانم در مدارس سراسر استان را در تصمیم گیری ها لحاظ خواهم کرد.زیراخرد جمعی مبنای امور مدیریتی قرار داده، برای تقویت شوراهای آموزش و پرورش و مدارس و نقش سازنده آن در توسعه تعلیم و تربیت تلاش خواهم کرد. برنامه محوری و داشتن برنامه عملیاتی در همه سطوح، به عنوان اصلی بنیادین در آموزش و پرورش استان مدنظر قرار خواهد گرفت.با تدوین برنامه یکساله؛ برای ارتقای جایگاه علمی دانش آموزان استان به بالاتر از میانگین کشوری و با اجرای برنامه بلند مدت؛ برای کسب جایگاه یک رقمی برنامه ریزی خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد:  به ساحت های 6 گانه تربیتی(تربیت دینی و اخلاقی، تربیت سیاسی و اجتماعی،تربیت زیستی و بدنی،تربیت هنری و زیبا شناختی،تربیت اقتصادی و حرفه ای و تربیت علمی و فن آوری) توجه ویژه خواهم داشت.با عنایت به اینکه آموزش و پرورش صرفا دولتی بهره وری مفید برای جامعه پویای ما نخواهد داشت، نسبت به توسعه مدارس و آموزشگاه های غیردولتی و نظارت بر کیفیت و قانونمندی آن ها، توجه ویژه صورت می گیرد. سیاست های پنچ گانه مقام عالی وزارت(سازماندهی و بهسازی نیروی انسانی، ارتقا کیفیت مدیریت اموزشگاهی، عملیاتی کردن بودجه، توسعه مشارکت های مردمی در اموزش و پرورش و مدرسه محوری و تمرکززدایی) همواره مد نظر قرارخواهد گرفت.
کرمی گفت:تمام تلاش خود را برای ایجاد فضای آرام همراه با همفکری و تعامل به کار خواهم بست و می کوشم به دور از هرگونه خودخواهی اهل نقد و نظر را در جمع تصمیم گیران بپذیرم.
دراین مراسم وی از خدمات اصغر حصیری تقدیر و تشکرنمود.
 
 
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن