تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798700338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دردسرهای عظیم کفاشیان و تاج!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دردسرهای عظیم کفاشیان و تاج!




حدود یک ماه تا شروع پانزدهمین دوره لیگ برتر باقی‌ مانده و این در حالی است که دو پرونده "سقوط باشگاه راه‌آهن" و "بررسی تبانی باشگاه مس کرمان" کفاشیان و تاج را حسابی آچمز کرده است.





خبرگزاری ایسنا: سرنوشت دو پرونده "سقوط باشگاه راه‌آهن" به دلیل استفاده از موتومبا و "بررسی تبانی باشگاه مس کرمان" به گونه‌ای نامحسوس به هم گره خورده است؛ پرونده‌هایی که اگر به ترتیب با سقوط راه‌آهن به لیگ دسته یک و سقوط مس کرمان به لیگ دسته دوم همراه شود، علاوه بر باشگاه‌های راه‌آهن و مس کرمان مدعیان جدیدی پیدا می‌کند. تیم‌هایی همچون نساجی مازندران، مس رفسنجان و پیکان در هر تصمیمی بر اساس این دو پرونده صاحب حق می‌شوند. در ذیل احتمالات و تبعات سقوط و ابقای دو باشگاه راه‌آهن و مس کرمان را در سه پرده بررسی کرده‌ایم.

پرده اول؛ سقوط هم‌زمان راه‌آهن و مس کرمان

در صورتی که رای این دو پرونده با سقوط باشگاه‌های راه‌آهن و مس کرمان به لیگ‌های پایین‌تر همراه شود و در صورت تصمیم فدراسیون فو‌تبا‌ل و سازمان لیگ مبنی بر برگزاری مجدد دیدار پلی‌آف، باید دو دیدار پلی‌آف دیگر که شامل چهار بازی رفت و برگشت می‌شود، برگزار شود.

نساجی مازندران با سقوط مس کرمان به رده دوم جدول گروه "الف" صعود خواهد کرد و در این صورت به عنوان مدعی حضور در بازی پلی‌آف میان تیم‌های دوم گروه‌های "الف" و "ب" لیگ دسته یکم خواهد بود.

همین طور باشگاه مس رفسنجان که یک بار در دیدار پلی‌آف شرکت کرده و در مقابل مس کرمان دیدارش را واگذار کرده بود در صورت اثبات تخلف باشگاه مس کرمان و سقوط به دسته پایین‌تر به احتمال بسیار قوی مدعی حضور در بازی پلی‌آف مقابل نساجی مازندران خواهد شد.

بر این اساس برنده دیدار پلی‌آف گروه "الف" و "ب" لیگ دسته یک خواستار برگزاری دیدار پلی‌آف نهایی مقابل باشگاه پیکان به عنوان تیم 15 جدول لیگ پانزدهم است.

پرده دوم؛ سقوط راه‌آهن، ابقای مس کرمان

با سقوط باشگاه راه‌آهن به لیگ دسته یک تیم پیکان با صعود به لیگ برتر در رتبه پانزدهم جدول قرار می‌گیرد. به ‌این‌ ترتیب با تبرئه باشگاه مس کرمان از تخلف این تیم همان طور که در حال‌ حاضر نیز اعلام کرده خواستار برگزاری دیدار مجدد پلی‌آف مقابل پیکان است، چرا که آنها پیش از این مقابل استقلال خوزستانی به میدان رفته بودند که با سقوط راه‌آهن در یک رده بالاتر قرار گرفته و نباید در دیدار پلی‌آف به میدان می‌رفت.

پرده سوم؛ ابقای راه‌آهن، سقوط مس کرمان

با ابقای باشگاه راه‌آهن و تبرئه این باشگاه از اطلاع نسبت به تخلف موتومبا بازیکن این تیم و نیز اثبات تخلف باشگاه مس کرمان و سقوط این تیم به لیگ دسته دوم این بار استقلال خوزستان تیم متضرر دو پرونده‌ای است که هم اکنون در کمیته‌ استیناف و کمیته‌ اخلاق در جریان هستند. با احتمال اثبات تخلف مس کرمان و سقوط این تیم، نساجی مازندران به عنوان تیم دوم جدول گروه "الف" معرفی خواهد شد و باید در دیدار پلی‌آف مقابل تیم دوم گروه "ب" که مس رفسنجان است به میدان می‌رفت بنا‌بر‌این تیم‌های نساجی مازندران و مس رفسنجان در صورت سقوط مس کرمان قطعا مدعی برگزاری مجدد دیدار پلی‌آف هستند.

چالش جدی روسای فدراسیون و سازمان لیگ

با توجه به تاخیر به وجود آمده در پرونده‌های "سقوط باشگاه راه‌آهن" و "بررسی تبانی باشگاه مس کرمان" و نیز فرصت کم پیش‌رو تا آغاز پانزدهمین دوره لیگ برتر کفاشیان و تاج با چالشی جدی مواجه هستند. هر گونه تصمیمی توسط این دو حتی با احتساب این که هیچ یک نافی رای دیگری نشوند آنها را در مخمصه‌ای جدید قرار خواهد داد. تیم‌های معترض در این دو پرونده با اتخاذ هر گونه تصمیمی به میزانی منافعشان درگیر هستند که این موضوع تاج و کفاشیان را حسابی درگیر خواهد کرد.







تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن