تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820051100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امشب، آتش بازي شيلي يا خنده هاي مسي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۰ب.ظ)
امشب، آتش بازي شيلي يا خنده هاي مسي موج-دو تيم شيلي و آرژانتين، امشب در ورزشگاه خوليو مارتينز پرادانوس شهر سانتياگو به مصاف يکديگر خواهند رفت.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، شاگردان خورخه سامپائولي در مرحله حذفي رقابت‌ها، اروگوئه را شکست دادند و سپس در مرحله يک چهارم نهايي، موفق شدند پرو را شکست داده و راهي فينال شوند.
حال آن ها بايد به مصاف آرژانتيني بروند که بهترين عملکرد تيمي را در اين رقابت‌ها داشته است و با ستاره هاي آماده اش وارد اين ديدار خواهد شد. سامپائولي در کنفرانس خبري پيش از بازي عنوان کرده که مقابل آرژانتين هجومي بازي خواهد کرد و خبري از تغيير سبک تيمش نخواهد بود.
شاگردان سامپائولي هم اذعان کردند هيچ هراسي از مهره هاي بي رقيب آرژانتيني ندارند.
در سوي ديگر ميدان، شاگردان مارتينو بهترين عملکرد تيمي اين دوره از رقابت‌ها را داشته اند. آرژانتيني ها در5 بازي که تا به حال انجام داده اند، در 4 بازي پيروز شدند و تنها در يک بازي به تساوي دست پيدا کردند. نتايجي نظير 6-1 نيز در کارنامه برزيل ديده مي‌شود و حال شاگردان مارتينو بايد به مصاف ميزبان رقابت‌ها بروند و تلاش کنند آن ها را شکست دهند. آمادگي ليونل مسي، خاوير پاستوره و آنخل دي ماريا سبب شده است آرژانتين عملکرد خوبي در اين رقابت ها داشته باشد و تمرکز شيلي نيز روي مهار اين 3 ستاره خواهد بود.
نکته جالب ديدار اين دو تيم در فينال اين است که کاپيتان هاي هر دو تيم يعني کساني که در پايان جام قهرماني را بالاي سر مي برند، هر دو در باشگاه بارسلونا بازي مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن