تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819807745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيلاري کلينتون: براي اسرائيل بهتر از اوباما خواهم بود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هيلاري کلينتون: براي اسرائيل بهتر از اوباما خواهم بود
هیلاری کلینتون به صورت خصوصی برای حامیان مالی ثروتمند یهودی خود این نشانه را فرستاده است که صرفنظر از نتیجه ی مذاکرات هسته ای با ایران چه می شود ، وی برای اسرائیل دوستی بهتر از باراک اوباما خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۴ - 04 July 2015


نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد در صورت رئیس جمهور شدن ، دوستی بهتر از باراک اوباما برای اسرائیل خواهد بود.

پایگاه اینترنتی پلیتیکو در گزارشی نوشت: هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به حامیان یهودی خود گفت که در صورت رئیس جمهور شدن، برای اسرائیل بهتر از اوباما خواهد بود.

این اظهارات کلینتون درحالی است که وی در مورد توافقنامه هسته ای رئیس جمهور آمریکا با ایران، نشانه های متفاوتی از خود بروز داده است.

هیلاری کلینتون به صورت خصوصی برای حامیان مالی ثروتمند یهودی خود این نشانه را فرستاده است که صرفنظر از نتیجه ی مذاکرات هسته ای با ایران چه می شود، وی برای اسرائیل دوستی بهتر از باراک اوباما خواهد بود.

ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون هر گونه ادعا را در خصوص اینکه وی تلاش می کند در مورد ایران موضع دوگانه بگیرد، رد کرده است.

نیک مریل سخنگوی هیلاری کلینتون گفته است: حمایت هیلاری کلینتون از روند مذاکرات و حمایت او از اسرائیل هیچ تضاد و تناقضی با یکدیگر ندارند. از دیدگاه هیلاری کلینتون یک توافقنامه ی قوی، برای اسرائیل خوب است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن