تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

‌اگر توافقی در مذاکرات‌ حاصل نشد مشکلی به وجود نمی‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان ری: ‌اگر توافقی در مذاکرات‌ حاصل نشد مشکلی به وجود نمی‌آید خبرگزاری پانا :امام جمعه شهرری گفت: اگر توافق ایران با گروه 1+5 حاصل نشد، مشکلی به وجود نمی‌آید و مردم غیور ایران همانند سال‌های گذشته با هوشیاری و رعایت مسائل اقتصادی تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
۱۳۹۴ جمعه ۱۲ تير ساعت 20:54

خبرگزاری پانا+

  به گزارش خبرگزاری پانا ،حجت‌الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه مغفرت و آمرزش الهی و روزه در ماه مبارک رمضان ثواب بسیار دارد، و افزود: در این ماه مبارک خواب روزه‌دار نیز به منزله عبادت است. وی ضمن دعوت مردم غیور ایران اسلامی به استفاده از کالا و تولیدات داخلی بیان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی فقط با مصرف کالای داخلی میسر می‌شود و در بیانات رهبر فرزانه انقلاب نیز تاکید بر خرید تولیدات داخلی شده است. شاهچراغی ادامه داد: خرید کالای قاچاق خارجی اقتصاد کشور را آسیب‌پذیر می‌کند و مانع شکوفایی اقتصادی در داخل کشور می‌شود وامیدواریم مردم و مسئولان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی حرکت کنند و خرید تولیدات و کالاهای داخلی را در دستور کار قرار دهند. وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد با استفاده از رانت و ... کالاهای قاچاق وارد کشور می‌کنند، این همه واردات بی‌رویه کالا چه مفهوم و معنایی دارد؟ شاهچراغی گفت: اگر توافق ایران با گروه 1+5 حاصل نشد مشکلی به وجود نمی‌آید و مردم غیور ایران همانند سال‌های گذشته با هوشیاری و رعایت مسائل اقتصادی تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کند. امام جمعه شهرری تاکید کرد: آمریکا سعی دارد حضور ایران در مذاکرات هسته‌ای را ناشی از فشار اقتصادی نشان دهد و این نیز از جمله نیرنگ‌های آمریکاست. وی با اشاره به تحولات منطقه به‌ویژه کشور یمن خاطرنشان کرد :آمریکا با هر کشوری که می‌خواهد مستقل باشد دشمنی می‌کند و علیه آن توطئه خواهد کرد، اما ملت یمن با همدلی، مقاومت و اتحاد انقلاب کرده و دست مستکبران را از کشورشان کوتاه می‌کند.
  / خبرنگار : فاطمه طرقی/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن