تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819812408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام پاداش دولت به تیم ملی والیبال


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اعلام پاداش دولت به تیم ملی والیبال
اعلام پاداش دولت به تیم ملی والیبال معاون پشتیبانی و توسعه وزیر ورزش از اختصاص مجموعا 3 میلیارد و 600 میلیون تومان به اعضای تیم ملی والیبال ایران خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز، سید مناف هاشمی با تایید خبر مصوبه جدید هیات وزیران برای تیم ملی والیبال ایران به ایسنا گفت: با پیگیری‌های دکتر گودرزی مصوبه هیات وزیران مبنی بر اختصاص 2 میلیارد و 100 میلیون تومان دیگر به اعضای این تیم در اختیار وزارت ورزش قرار گرفته است و امیدوارم تا چند روز آینده سازمان مدیریت این تخصیص را به وزارت ورزش و جوانان تعلق دهد.سید مناف هاشمی افزود: اسفند سال گذشته هیات وزیران با پرداخت یک و نیم میلیارد پاداش به تیم ملی والیبال ایران موافقت کرد و با توجه به اینکه موضوع حواله خودرو برای اعضای این تیم محقق نشد، هیات وزیران 2 میلیارد و 100 میلیون تومان دیگر پاداش برای اعضای تیم ملی والیبال ایران درنظر گرفت که مجموعا سه میلیارد و ششصد میلیون تومان به آنها پرداخت شده است.

به نوشته پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان، معاون وزیر ورزش اضافه کرد: این میزان پاداش اگر بین 30 نفر از اعضای تیم ملی و بقیه نفرات وابسته به آن در نظر گرفته شود به طور متوسط هر یک از این عزیزان صد و بیست میلیون تومان پاداش دریافت می کنند. البته همه می‌دانیم هدف ملی پوشان اعتلای نام ایران و شادی مردم است و این میزان پاداش هم با توجه به همه محدودیت‌های مالی کشور و وزارت ورزش برای قدردانی از تلاش‌های فراوان آنها در نظر گرفته شده است. 

 




94/4/10 - 15:09 - 2015-7-1 15:09:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن