تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804409688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کميته بين‌المللي المپيک از واليبال ايران تمجيد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۴۷ب.ظ)
کميته بين‌المللي المپيک از واليبال ايران تمجيد کرد موج- کميته بين‌المللي المپيک نسبت به پيشرفت‌هاي واليبال ايران در سال‌هاي اخير واکنش نشان داد و با تمجيد از آن، ايران را مدعي اصلي صعود به المپيک ريو و حتي رسيدن به مدال در اين رقابت‌ها معرفي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سايت بازي‌هاي المپيک در گزارشي به موفقيت تيم ‌ملي واليبال ايران و حضور در المپيک ريو پرداخته است و اعلام داشت:
تاريخچه واليبال در ايران به اوايل 1920 بر مي‌گردد. زماني که اين رشته ورزشي در ايران به عنوان ورزشي دانشگاهي محبوبيت يافت، ولي 30 سال طول کشيد که تيم ‌ملي واليبال ايران اولين بازي رسمي خود را انجام دهد.
اين اتفاق در سال 1950 رخ داد و با وجود محبوبيت روز افزون اين رشته ورزشي در ايران در طول دهه‌هاي پيش‌رو موفقيت‌هاي تيم ‌ملي واليبال ايران در عرصه جهاني به همين چند سال پيش بر مي‌گردد.
در حالي که تيم ‌ملي واليبال ايران تلاش مي‌کند جواز حضور در بازي‌هاي المپيک ريو را به دست آورد، پيشرفتي که در طول چند سال گذشته طي کرده است، فوق‌العاده‌ بوده است. تيم ‌ملي واليبال ايران در سال 2011 پس از بيست سال غيبت به جا‌م جها‌ني رسيد و در دو دوره قهرماني جهان شرکت کرد. آن ها در سال 2013 در جام garand بالاتر از کشورهاي ژاپن و آمريکا در رده چهارم قرار گرفت.
تيم ‌ملي واليبال ايران در سال 2013 براي دومين بار قهرمان آسيا شد. آن ها اولين قهرماني‌شان در سال 2011 رقم خورده بود، ولي بلندترين گام ايران براي پيشرفت از زماني اتفاق افتاد که اسلوبودان کواچ صربستاني هدايت تيم ‌ملي واليبال ايران را بر عهده گرفت.
کواچ که در المپيک 1996 آتالانتا به همراه يوگسلاوي به مدال برنز المپيک رسيده بود، هدايت تيم ‌ملي واليبال ايران را پذيرفت. واليباليست‌هاي ايراني در ژوئن 2015 بهترين نمايش تاريخي خودشان را به نمايش گذاشتند و موفق شدند در خانه آمريکا، قهرمان دوره گذشته ليگ جهاني را در دو بازي پي در پي شکست دهند.
اين ديدار در حضور 12 هزار تماشاگر مشتاق در ورزشگاه آزادي برگزار شد و به خودي خود تمامي پيشرفت‌هاي اخير واليبال ايران را نشان داد.
هر چند سرمربي صربستاني ايران پيش از ديدار برابر آمريکا نيز مي خواست انتظارات را از مردانش کم کند و گفت آمريکا بهترين تيم جهان است و کساني که فکر مي‌کنند ما بايد آمريکا را شکست دهيم درکي از واليبال ندارند.
در واقع تيم ‌ملي ايران يکي از شگفتي‌هاي ليگ جهاني را خلق کرد و توانست آمريکاي مدعي را در سه ست شکست دهد و دو روز بعد اين نتيجه‌ ارزشمند را تکرار کرد و باعث شد جان اسپرا، سرمربي تيم ‌ملي آمريکا اعتراف کند که آنها مقهور قدرت واليباليست‌هاي ايراني شده‌اند.
بنا به گفته کارلو ساتي، مربي بدنساز تيم ‌ملي واليبال آمريکا، ايراني‌ها با قدرت بدني فوق‌العاده‌ و تلاش زيادشان توانستند آمريکا را شکست دهند.
وي درباره اين نتيجه‌ گفت: ما پنج هفته‌ براي اين ديدار تلاش کرديم. هر هفته‌ 9 جلسه تمريني دو يا سه ساعته داشتيم و با وزنه‌هاي زيادي سر و کار داشتيم، ولي در اين ديدار اين ايران بود که کاملا از ما سر بود.
کار تيمي ايران سرعت و دقت در برنامه‌هاي تمريني در دو بازي برابر آمريکا کاملا واضح بود و باعث شد ساتي اين موضوع را اعتراف کند.
در واليبال وقتي شما درباره قدرت بدني صحبت مي کنيد، منظورتان قد بازيکن و عضلات آنها است. بازيکنان تيم ‌ملي واليبال ايران قطعا هم اندازه آمريکايي‌ها بلند قامت نبود، ولي آن ها پرش‌هاي بلندي داشتند و سرعت زيادي در کارشان بود و اين کار ما را سخت کرد.
البته در کنار قدرتي که تيم ‌ملي واليبال ايران داشته است بايد اين را اشاره کرد هو‌اد‌ا‌ران واليبال در اين کشور نقش زيادي در موفقيت‌هاي آن ها داشتند و باعث شد تا سکوي اتکاي خوبي براي رسيدن به واليبال ايران به المپيک 2016 ريو باشد.
آن ها هم اکنون خودشان را يک مدعي جدي براي صعود به المپيک مي دانند و شايد هم رسيدن به مدال المپيک.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن