تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820252849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیست وزنه‌برداران اعزامی به مسابقات آسیایی هنوز مشخص نیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بیرانوند:
لیست وزنه‌برداران اعزامی به مسابقات آسیایی هنوز مشخص نیست
مربی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری ایران گفت: سرمربی تیم ملی برای انتخاب وزنه‌برداران اعزامی به رقابت های آسیایی به جمع بندی نرسیده و نتیجه قطعی هنوز مشخص نیست.

*تاپ*پست وزنه‌برداران اعزامی به مسابقات آسیایی هنوز مشخص نیست
محسن بیرانوند در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بازیهای آسیایی تایلند و رقابت‌های جهانی آمریکا را در پیش داریم تیم B  یا دوم را به مسابقات آسیایی و تیم الف را به مسابقات جهانی اعزام خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: رقابت های جهانی به دلیل کسب سهمیه المپیک اهمیت زیادی دارد بنابراین باید تیمی قوی راهی این تورنمنت بزرگ کنیم.
 
وی افزود: برخی از وزنه‌برداران نخستین بار است که تجربه حضور در بازیهای آسیایی را پیدا می کنند و اگر عملکرد خوبی داشته باشند به طور حتم در مسابقات بعدی جزو لیست اعزامی قرار می گیرند.
 
بیرانوند در خصوص شرایط اردو و نارضایتی توکلی از رکورد وزنه‌برداران ذخیره بیان کرد: شرایط اردو مساعد است و وزنه‌برداران تمرین‌های خوبی را پشت سر می گذارند.
 
وی در ادامه بیان کرد: تا آغاز بازیهای آسیایی و رقابت‌های جهانی هنوز فرصت داریم بنابراین وزنه برداران زمان کافی برای بهبود شرایط و افزایش رکورد را دارند و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.
 
دستیار حسین توکلی در پاسخ به این سوال که چرا بهادرمولایی در دو مرحله به اردو دعوت نشده گفت: توکلی با مدیریت و صلاح‌دید خوب خود تیم را به جایگاهی که لیاقتش را دارد می رساند و بهادر مولایی هم طبق نظر سرمربی تیم تا چند روز آینده به جمع ملی پوشان اضافه می‌شود.
 
بیرانوند در پایان با اشاره به وضعیت سهراب مرادی خاطر نشان کرد: مرادی شرایط خوبی دارد و آسیب دیدگی هم ندارد همچنین با توجه به اینکه به دسته بالاتر آمده در وزن جدید عملکرد قابل قبولی داشته است.
 
انتهای پیام/
 




اخبار مرتبط

پیشکسوت های وزنه برداری به فنلاند اعزام می شوند
وضعیت راه آهن اسفناک است/ از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم
ششمین جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری برگزار شد
مرادی پیگیربازگشتم به عرصه وزنه برداری است/ هنوز در‌‍حد رکوردهایم وزنه می‌زنم
تافارل: زخم‌های برزیل هنوز التیام نیافته است




۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن