تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میراندا: می‌توانم در اینتر موفق باشم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: میراندا: می‌توانم در اینتر موفق باشم خبرگزاری پانا: مدافع برزیلی آتلتیکو مادرید که با 10 میلیون یورو به اینتر پیوست، اطمینان دارد که در این تیم ایتالیایی می‌تواند تجربه موفقی داشته باشد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۱ تير ساعت 10:57

خبرگزاری پانا+میراندا

به گزارش خبرگزاری پانا، باشگاه اینتر از نهایی شدن توافق با میراندا، مدافع برزیلی آتلتیکو مادرید خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن فصل آینده را در سری A و با پیراهن اینتر به میدان خواهد رفت. باشگاه اینتر رقم این قرارداد را 10 میلیون یورو اعلام و این ستاره برزیلی را رسما به رسانه‌ها و هوادارانش معرفی کرد. میراندا در کوپا آمه‌ریکا تیم ملی فوتبال برزیل را همراهی کرد اما نتوانست با این تیم عملکرد خوبی از خود نشان بدهد. او 4 سال برای آتلتیکو مادرید بازی کرد و در 178 بازی که با پیراهن این تیم به میدان رفت، توانست 12 گل به ثمر برساند. این مدافع برزیلی از این که اینتر را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده، خوشحال است. او در نشستی خبری گفت: بسیار خوشحالم که پیراهن تیم بزرگی چون اینتر را به تن کرده‌ام. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بهترین بازی‌ها را برای اینتر به نمایش بگذارم. اطمینان دارم که می‌توانم در این تیم موفق باشم. می‌خواهم از هواداران اینتر که استقبال خوبی از من کردند، تشکر کنم. امیدوارم که تجربه خوبی در تیم جدید خود داشته باشم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن