تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820010881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 45 ميليارد ريال براي پروژه‌هاي محروميت زدايي شهرستان نير


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۴ (۱۱:۳۶ق.ظ)
اختصاص 45 ميليارد ريال براي پروژه‌هاي محروميت زدايي شهرستان نير موج - نماينده مردم شهرستان‌هاي اردبيل، نير، نمين و سرعين در مجلس شوراي اسلامي از اختصاص 45 ميليارد ريال براي پروژه‌هاي مختلف محروميت زدايي در شهرستان نير خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، منصور حقيقت پور در نشستي با دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي نير، گفت: از اين ميزان هفت ميليارد ريال صرف پروژه‌هاي راه روستايي، هفت ميليارد ريال براي طرح هادي روستايي، هفت ميليارد ريال براي پروژه‌هاي کشاورزي و مابقي نيز به سه پروژه راه کريق به آرموداق و کورائيم به خلفلو و توسعه مرکز درمان بستر اختصاص يافته است.
وي افزود: امسال براي هر نماينده مجلس شوراي اسلامي از ماده 180 اعتباري بيش از 150 ميليارد ريال پيش بيني شده که نسبت به سال گذشته افزايش يافته است.
حقيقت پور با انتقاد از اين که برخي مديران استاني از اعتبارات ماده 180 براي پروژه‌هاي ملي بدون مشورت با نمايندگان استفاده کرده‌اند اظهار کرد: اعتبار اين ماده براي متوازن کردن و محروميت زدايي تعيين شده است.
حقيقت پور گفت: با اعتبارات مناسبي که براي راه روستايي، آب روستايي و طرح هادي روستاها اختصاص يافته بايد حرکت جدي در استان آغاز شده و عمران روستايي متحول شود.
اکبر صمدي، فرماندار شهرستان نير، هم در اين نشست با اشاره به تصويب ماده 180 گفت: هدف قانونگذار از تصويب ماده 180 استفاده متوازن و توزيع عادلانه اعتبارات در رفع تبعيض و ارتقاي مناطق کمتر توسعه يافته و تحقق پيشرفت و عدالت است.
وي خواستار اختصاص دست کم 50 ميليارد ريال از اعتبارات ياد شده به پروژه‌هاي مناطق محروم و کمتر توسعه يافته اين شهرستان شد.
صمدي اظهار کرد: امسال 40 ميليارد ريال اعتبار در قالب 91 پروژه از محل اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه اي سهم شهرستان اختصاص يافته است.
شهرستان نير در 30 کيلومتري جنوب اردبيل و در مسير جاده ترانزيتي استان‌هاي اردبيل و آذربايجان شرقي قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن