تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 81 فقره انواع سرقت در خرم‌آباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۳۳ب.ظ)
کشف 81 فقره انواع سرقت در خرم‌آباد موج - خرم آباد - فرمانده انتظامي خرم‌آباد از دستگيري 25 سارق و کشف 81 فقره انواع سرقت طي هفت روز گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين نجفي ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار کرد: در راستاي مبارزه با سرقت و افزايش امنيت اجتماعي شهروندان عوامل انتظامي اين شهرستان با کار اطلاعاتي و تلاش شبانه روزي طي هفت روز گذشته در چند عمليات منسجم و غافلگيرانه تعداد 25 سارق را شناسايي و دستگير کردند.
وي افزود: در بازجويي‌هاي به عمل آمده سارقان به 81 فقره انواع سرقت از جمله منزل، مغازه، اماکن دولتي، خودرو، لوازم و محتويات داخل خودرو، موتورسيکلت، کيف قابي، جيب بري، کش روزني، احشام و...اعتراف کردند و مقدار قابل توجهي اموال مسروقه از آنان کشف و سارقان همراه پرونده تحويل مقام قضايي شدند.
نجفي گفت: در راستاي پاکسازي محله‌هاي شهر خرم‌آباد از وجود معتادان پرخطر و عاملان فروش محصولات ضد فرهنگي، عوامل انتظامي اين شهرستان طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را در سطح شهر به مرحله اجرا گذاشتند.
وي افزود: 73 معتاد تابلو و پر خطر دستگير و 138 عدد قرص متادون و مقاديري مواد مخدر و... کشف و ضبط شد.
اين مسوول اظهار داشت: در اين طرح 53 دستگاه خودرو و موتورسيکلت متخلف و پلاک مخدوش که با حرکات نمايشي، باعث بي نظمي و رعب و وحشت در سطح معابر عمومي شدند، توقيف و جهت سير مراحل قانوني به پارکينگ انتقال داده شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن