تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799598660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلم با استقلال است/به اندازه برخی تازه وارد‌ها پول نگرفتم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: صادقی:
دلم با استقلال است/به اندازه برخی تازه وارد‌ها پول نگرفتم
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: دلم همیشه با استقلال است اگر از این تیم جدا شوم مثل یک هوادار در کنار تیم می‌مانم.
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر حسین صادقی پیش از آغاز جلسه با مسئولان استقلال و در خصوص این که از استقلال رفتنی شده است اظهار داشت:  من هم صبح این مسئله را شنیدم و به هر حال هم رفتن و آمدنی طبیعی است مهم استقلال است و با رفتن من چیزی از استقلال کم نمی‌شود.
 
وی افزود: رفت و آمد در فوتبال امری طبیعی است و قرار نیست رفتن من از استقلال همیشگی باشد به هر حال سلیقه کادر فنی بر نبودن من بود و باید بیان مسئله احترام بگذارم افتخار می‌کنم که شاگرد مظلومی در کرمان و استقلال بودم ولی باید قبول کرد که فوتبال حرفه‌ای شده است کاسیاس هم با آن سابقه در رئال امسال در این تیم جایی ندارد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود مسئولان زودتر به شما خبر می داند بیان کرد: خیلی این مسائل اهمیت ندارد و سال گذشته هم در نیم فصل دچار مشکلاتی شدم، اما تابع مدیریت استقلال بودم امسال هم مشکلی ندارم و من با داشتن 11 و 12  سال سابقه در استقلال اگر از این تیم بروم هیچ اتفاقی نمی‌افتد اساسا چیز اجباری وجود ندارد.
 
صادقی در ادامه صحبت‌هایش گفت: می‌خواهم یک چیز خطاب به آن خبرنگاری که با من مشکل دارد بگویم و باید به آن خبرنگار باید بگویم که من هیچ وقت نگفته‌ام که خط و خطوطی وجود دارد که نمی‌خواهم من در این تیم باشم و اصلا چنین چیزی صحت ندارد و هیچ وقت دنبال دعوا نبودم به هر حال باشگاه برنامه‌های خودش را دارد و من خطاب به کسانی  که نمی‌خواهند من رد این تیم باشم می‌گویم که من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و تا 3 نشود بازی نشود چرا که این دفعه سوم است که از استقلال می‌روم.
 
صادقی افزود: در حال حاضر یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و نمی‌توانم درباره  پیشنهاداتم صحبت کنم یک جلسه دیگر با مدیریت استقلال خواهم داشت تا نتیجه مشخص شود، اما با هیچ تیمی تا به این لحظه مذاکره نکرده‌ام.
 
وی در پاسخ به این سوال که چه کسی مقصر رفتن او از این تیم است افزود: سوال بعدی را بپرسید.
 
صادقی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد بعد از جلسه با مسئولان استقلال در این تیم ماندنی شود و همانند اتفاقی که سال گذشته رخ داد، اظهار کرد: ماجرای آن سال فرق داشت من از تیم ملی آمدم و به اعلام  کردند که در تیم مازاد هستم و در خصوص این مسئله جلسه ‌ای را با افشارزاده برگزار کردم و مهلت 12 ساعته را به من دادن و در نهایت افشارزاده طی تماسی به من اعلام کرد که به تمرین بروم شاید در آینده خیلی از مسائل را بازگو کنم و خیلی از مسائل را شما نمی‌دانید مطرح کنم، اما برای بیان این مطالب باید فکر کنم.
 
وی افزود: من اگر تا الان هم به خاطر استقلال صبر کردم به خاطر این است که دلم با این بوده و روزهای سختی را با این تیم گذرادندم و زمانی بود که پشت ماشین جباری برای تمرینات آمده می‌شودیم و با صراحت به شما می‌گویم که در 12 سال حضورم در استقلال اندازه دو سال بعضی‌ها پول نگرفته‌ام.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا بحث بازو بندی کاپیتانی استقلال در رفتن  او در این تیم نقش داشته  است یا خیر همه جای دنیا سرمربی تیم  کاپیتان را انتخاب می‌کند.
 
وی در پایان صحبت‌هایش افزود: من تنها یک جلسه  با مسئولان داشته ام که گفتن با من تماس می‌گیرن، اما من خودم الان به باشگاه آمدم و باید بگویم که اگر از استقلال جدا شوم بازم مثل یک هوادار با برد این تیم خوشحال و با باخت آن ناراحت می‌شود.
 
انتهای پیام/







۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن