تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819895830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لجبازی آمریکایی، مهم‌ترین سد حصول توافق |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: لجبازی آمریکایی، مهم‌ترین سد حصول توافق
کد خبر: ۵۱۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ - 01 July 2015


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تمدید هفته روزه مذاکرات هسته‌ای را معقول و منطقی دانست.

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت تاکید کرد: ایران عجله‌ای در تنظیم سند نهایی که بر پایه منافع ملی نباشد، ندارد و ما هیچ‌وقت منافع ملی را فدای زمان نمی‌کنیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: برای این هم‌آورد نهایی تمدید هفت روزه مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 5+1 را تمدیدی معقول و منطقی می‌دانم.

وی تاکید کرد: امیدواریم در این زمان شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم به حماسه و توافق خوب درست پیدا کنیم.

این نماینده مجلس پیش بینی دستیابی به توافق نهایی را سخت دانست و گفت: برای رسیدن به توافقنامه، باید مقدمات آن فراهم شود. اعتقاد دارم اگر آمریکایی‌ها دست از لجاجت و یکه تازی بردارند رسیدن به توافق تسهیل خواهد شد.

حقیقت پور تاکید کرد: اما اگر آمریکا همچنان بر زیادی خواهی های خود پافشاری کند و به زور گویی ادامه دهد کار کمی سخت می شود. طرفین باید به حقوق و منافع ملی ایران که خارج از قوانین بین‌المللی نیست، احترام بگذارند تا توافق نهایی شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد:بر اساس شرایط پیش آمده به نظر می رسد طرف های انگلیسی و فرانسوی مانع به یکه تازی آمریکایی‌ها خواهند شد.

بر اساس بیانیه لوزان ضرب الاجل مذاکرات روز گذشته به پایان رسید اما طرفین برای حصول توافقنامه نهایی یک هفته دیگر مذاکرات را تمدید کردند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن