تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمع اعتراض‌آمیز هواداران پرسپولیس/ حضور نیروی انتظامی مقابل باشگاه! | خبرگزاری ایلنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: نتیجه عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات تجمع اعتراض‌آمیز هواداران پرسپولیس/ حضور نیروی انتظامی مقابل باشگاه! ایلنا: برخی هواداران تیم فوتبال پرسپولی امروز مقابل این باشگاه تجمع کردند.
تجمع اعتراض‌آمیز هواداران پرسپولیس/ حضور نیروی انتظامی مقابل باشگاه!

به گزارش ایلنا،‌ صبح امروز هم برخی هواداران پرسپولیس مقابل باشگاه تیم‌شان تجمع کردند تا اعتراض خود را به عملکرد سرخپوشان در فصل نقل‌وانتقالات نشان دهند. این هواداران که تعدادشان به کمتر از 30 نفر می‌رسد، به نوع عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات معترض‌اند و اعتقاد دارند مسئولان این باشگاه هیچ کاری انجام نداده‌اند. آن‌ها می‌گویند همین مسائل باعث می‌شود سرخپوشان در فصل پانزدهم دوباره ناکام شوند. * دقایقی پس از آغاز تجمع مأموران نیروی انتظامی هم مقابل باشگاه پرسپولیس حاضر شدند. * در میان معترضان چند هوادار خانم هم حضور دارند. * دقایقی پس از آغاز این تجمع رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس به میان هواداران آمد و از آنها درخواست کرد در سالن کنفرانس باشگاه و رودرو با علی‌اکبر طاهری و مسئولان باشگاه صحبت کنند. قرار شد هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد و هواداران در خیابان حضور نداشته باشند. *چند روز پیش حدود 200 نفر از هواداران در اعتراض به عملکرد تیم پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات مقابل باشگاه پرسپولیس تجمع کردند.  

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ ۱۲:۲۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن