تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813101141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان مسابقه نشریه الکترونیکی شمیم مراقبت در چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فراخوان مسابقه نشریه الکترونیکی شمیم مراقبت در چهارمحال و بختیاری خبرگزاری پانا:رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از فراخوان شرکت در مسابقه نشریه شمیم مراقبت ویژه فرهنگیان استان خبر داد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۰ تير ساعت 11:39

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،" سید حجت الله رضوی" با اشاره به انتشار نشریه الکترونیکی «شمیم مراقبت» با موضوع سبب شناسی مصرف مواد  و مهارت های  زندگی ، گفت: از آذرماه 1393 تاکنون 13 شماره از این نشریه توسط  اداره  مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان منتشر شده است.
وی  با بیان اینکه  این نشریه با مدیرمسئولی "بهمن اکبریان دهکردی " منتشر می شود، افزود: 13 شماره این نشریه به مدارس ارسال شده و در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار گرفته است.
رضوی اضافه کرد: با توجه به استقبال مطلوب فرهنگیان استان از این نشریه، بنا داریم یک مسابقه از محتوای آن برای  همه فرهنگیان استان برگزار نماییم.
وی با بیان اینکه در مرحله اولیه ثبت نام بیش از سه هزار فرهنگی ثبت نام نموده اند، عنوان کرد: زمان ثبت نام  و شرکت در آزمون اینترنتی برای این مسابقه فقط در روز 22تیرماه 1394 راس ساعت 10 صبح در سراسر استان با ورود کد ملی وکد پرسنلی امکان پذیر است.
رضوی با تاکید بر اینکه  زمان برگزاری آزمون فقط 22 تیرماه 94 است و قابل تمدید نخواهد بود، گفت: فرهنگیان استان می تواننددر تاریخ مذکور به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان  و یا به صورت مستقیم به سایت  azmoon.chbedu.ir مراجعه کنند ودر آزمون شرکت نمایند.
وی با اشاره به اینکه برای نفرات برتر هدایایی در نظر گرفته ایم، گفت: کسانی که بالاتر از 60 درصد نمره این آزمون را کسب کنند در یک دوره آموزشی شرکت نموده و سپس گواهی آموزش ضمن خدمت 12 ساعته  برای آن ها صادر خواهد شد.
به گزارش پانا،محتویات آزمون که شامل 10 شماره نشریه شمیم مراقبت می باشد در قسمت اطلاعیه های سایت اداره کل آموزش و پرورش استان قابل دسترس است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 462]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن