تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820723592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد چشمگير فضاهاي اقامتي سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۴ (۹:۵۳ق.ظ)
رشد چشمگير فضاهاي اقامتي سمنان موج - مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان از رشد چشمگير تعداد فضاهاي اقامتي استان سمنان و به خصوص شهر سمنان ظرف شش ماه آينده خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، «حسين خواجه‌بيدختي» در ديدار با فرماندار جديد سمنان اظهار داشت: در حال حاضر دو هزار و 300 ميليارد ريال سرمايه گذاري در حوزه گردشگري و ايجاد زيرساخت‌هاي اقامتي استان در دست انجام است که 730 ميليارد ريال آن آماده بهره برداري است.
وي گفت: با افتتاح فضاهاي اقامتي از جمله هتل ققنوس و پارک آبي سمنان، ظرفيت اقامتي استان افزايش قابل توجهي خواهد داشت و استان مي‌تواند بيش از گذشته ميزبان برگزاري همايش‌ها، جشنواره‌ها و مسابقات ملي شود.
بيدختي راه اندازي بازارچه دايمي صنايع دستي و احياي 18 هکتار از بافت تاريخي سمنان را از ديگر برنامه‌هاي در دست اقدام عنوان کرد و افزود: کار مرمت بخشي از مسجد جامع و ارگ اعلا انجام شده و به زودي مرمت بازار سمنان آغاز مي‌شود.
وي گفت: اداره ميراث فرهنگي شهرستان سمنان پيگير ثبت زبان سمناني و تعدادي از قلعه‌ها و آب انبارهاي سمنان در فهرست ميراث ملي است.
فرماندار سمنان نيز از رئيس اداره ميراث فرهنگي شهرستان سمنان در زمينه معرفي و احياي بناهاي تاريخي سمنان قدرداني کرد.
عباس دانايي گفت: فرمانداري سمنان آماده همكاري با ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان و شهرستان سمنان در زمينه معرفي هر چه بيشتر و رونق گردشگري سمنان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن