تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815170705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مومني: آمدم نفت تا در تيررس كي‌روش باشم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ تير ۱۳۹۴ (۱۹:۴۶ب.ظ)
تيم منصوريان حاشيه استقلال و ترافيك بازيكن سپاهان را ندارد مومني: آمدم نفت تا در تيررس كي‌روش باشم موج - گروه ورزش
به گزارش خبرگزاري موج، هافبك 30 ساله استقلال صنعتي در حالي‌كه از تيم‌هاي زيادي از جمله استقلال، سپاهان و فولاد پيشنهاد داشت سرانجام در تور نفت تهران افتاد و رداي شاگردي منصوريان را برتن كرد. مهدي مومني كه در مقطعي جزو ليست 50 نفره كي‌روش هم بود، دليل انتخاب نفت را آرامش، دور بودن اين تيم از حاشيه و فرصت بيشتري مي‌داند كه او براي درخشش در آسيا در كنار شاگردان منصوريان خواهد داشت. مومني كه از بازيكنان كليدي ويسي در ليگ گذشته بود معتقد است اين مربي مي‌تواند استقلال را در فصل آينده موفق كند.

از جدايي استقلال صنعتي و پيوستنت به نفت تهران شروع كنيم. چه شد كه جدا شدي؟
من در حالي از استقلال صنعتي جدا شدم كه اين تيم شرايط خوبي داشت و از لحاظ مديريتي يكي از باشگاه‌هاي مناسب است. به هرحال شرايط آخر فصل طوري بود كه انگار تيمداري براي آنها مهم نبود و من چون در ليست 50 تايي كي‌روش قرار گرفتم و جا دارد همين جا از او به خاطر نگاهش به تيم‌هاي انتهاي جدولي تشكر كنم، احتياج داشتم كه بيشتر ديده شوم و در تيررس او باشم. فصل خوبي در استقلال صنعتي داشتم و توانستم 8 گل هم به ثمر برسانم. نفت را انتخاب كردم چون شرايط بسيار خوبي هم از لحاظ مديريتي و هم از لحاظ فني داشت.

يعني در استقلال، سپاهان و فولاد كه ديگر تيم‌هاي خواهان تو بودند اين ديده شدن تحقق پيدا نمي‌كرد؟
بله، من از اين تيم‌ها هم پيشنهاد داشتم اما شايد يكي از مهم‌ترين فاكتورهاي انتخاب نفت به خاطر دوري اين تيم از مسائل حاشيه‌اي و جو آرامي است كه در آن حكمفرماست. من وقتي بين پيشنهادهاي استقلال تهران، سپاهان و نفت مانده بودم كدام را انتخاب كنم با مشورتي كه گرفتم همه من را براي رفتن به تيم علي منصوريان ترغيب كردند. استقلال نرفتم چون در آسيا حضور نداشت و مثل نفت فضاي آرامي در آن حكمفرما نبود. سپاهان هم چند هافبك خوب داشت كه شايد بازي به من نمي‌رسيد. به همين خاطر نفتي را انتخاب كردم كه علاوه بر حضور در آسيا در فصل آينده، اكنون در جمع 8 تيم برتر ليگ قهرمانان است كه اين يك امتياز بسيار خوب براي من بود.

مدت قرارداد تو با نفت چقدر است؟
طبق توافقاتي كه صورت گرفت من قراردادم با نفت تهران يكساله است.

پس حسابي به ديده شدن در نفت توسط كي‌روش اميدواري؟
البته اين مساله به تلاش خودم بستگي دارد اما فكر كنم فرصت بيشتري براي نمايش زحماتم باشد. اميدوارم اين مساله برايم اتفاق بيفتد.

اما رقيبان سختي در پست تو در تيم‌ملي حضور دارند. از اشكان دژآگه و خسرو حيدري گرفته تا مسعود شجاعي و جهانبخش همه از مدعيان اصلي هستند. فكر مي‌كني به اين خواسته برسي؟
به هرحال اينكه در ليست 50 نفري بودم خودش نشان دهنده اين مساله است كه فضا براي تلاش من و رسيدن به جايگاهي ثابت در تيم‌ملي وجود دارد. با اين حال همه تلاش خودم را مي‌كنم تا بتوانم در رقابت با مدعيان اين پست به جايگاهي مناسب در تيم‌ملي برسم.

بابت رفتن به نفت تهران و جدا شدن از استقلال صنعتي، ويسي مخالفتي نكرد؟
من نتوانستم ايشان را ببينم اما متاسفانه در دسترس نبودند. با اين حال ويسي مربي‌اي است كه نشان داده هيچ‌گاه سد راه رشد و پيشرفت شاگردانش نمي‌شود و هميشه كمك مي‌كند تا آنها هرچه سريع‌تر رشد كنند.

با جدا شدن بازيكناني مثل تو، ميثم مجيدي و رفتن به تيم‌هاي مطرح فكر مي‌كني استقلال صنعتي بتواند روند خوبي را بابت جايگزيني بازيكن مناسب طي كند؟
بابت انتخاب مديرعامل و روشن شدن تكليف تيمداري شركت فولاد ملي، استقلال صنعتي زمان زيادي را از دست داد. با اين حال شك نكنيد با بودن آقاي بختياري كه قرار است نه در نقش مديرعامل بلكه در سمت مشاور كنار استقلال باشند، اين تيم روند خوبي را طي كرده و زمان از دست رفته را جبران خواهد كرد. اين مساله را با توجه به شناختي كه از ايشان دارم مي‌گويم و مطمئنم استقلال فصل خوبي را طي خواهد كرد.

به نظر مي‌رسد ويسي با رفتن شماها بازهم خواسته يا ناخواسته دست به جوانگرايي بزند. اين مساله را به نفع استقلال مي‌داني؟‌
مهمترين خصيصه عبدالله ويسي آناليز خوبي است كه از تيم‌ها دارد و در كنار آن به كارگيري مناسب از بازيكنان است. صددرصد بازيكناني كه قرار است به جاي جدا شده‌ها بيايند جداي اينكه انگيزه دارند، با هدايت ويسي مي‌توانند نقش كليدي در تيم ايفا كنند و به استقلال صنعتي حسابي كمك كنند.



تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن