تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813614148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اژدری‌زاده: با اسکوچیچ کاملا هماهنگیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اژدری‌زاده: با اسکوچیچ کاملا هماهنگیم
سرپرست باشگاه فولاد خوزستان می گوید براساس تفکرات و سلیقه اسکوچیچ در بازار نقل و انتقالات شرکت کرده ایم و به فعالیت خود ادامه می دهیم.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اژدری زاده در رابطه با شرایط تیم فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات گفت: بر اساس نظر آقای اسکوچیچ تا کنون در نقل و انتقالات پیش رفتیم، حسین مالکی، مهدی دغاغله و حسین ابراهیمی سه بازیکنی بودند که تاکنون جذب کرده ایم، در دو سه پست دیگر نیز نیاز داریم که به زودی اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد:تیم در حال حاضر در کردان کرج اردو زده است و دیروز هم در یک بازی دوستانه به پیروزی رسید، براساس سیاستی که داشتیم تصمیم به جوان کردن تیم گرفتیم و تاالان هم موفق بودیم، البته کاملا مشخص است که هر مربی برنامه های تاکتیکی و اهداف خود را دارد و ما هم طبق برنامه های اسکوچیچ پیش می رویم و کاملا با او هماهنگ هستیم.

سرپرست باشگاه فولاد در ادامه راجع به ادامه همکاری مهرداد جماعتی گفت: مهرداد از بازیکنان فولاد است که سالها و از پایه ها به اینجا رسیده و حضور بازیکنی همچون او برای ما بسیار مهم است، امروز عصر با وی جلسه ای داشتم و به صحبت هایی با یکدیگر پرداختیم و متفق القول بر این تصمیم بودیم که وی در فولاد حفظ شود و ادامه دهد، بهرحال هم خودش، هم ما و هم اسکوچیچ مایل به ادامه همکاری هستیم، اما برای این ادامه همکاری کمی باید با یکدیگر تعامل داشته باشیم.

وی در پایان راجع به وضعیت بختیار رحمانی گفت: وضعیت بختیار هم بنا به گفته آقای تاج به گونه ای است که وی قطعا باید در یکی از تیم های نظامی توپ بزند و یقینا نمی توانیم وی در لیگ پانزدهم در اختیار داشته باشیم.


19:21 1394/04/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن