تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819813452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه متوازن روستاها مهاجرت غیرمنطقی به شهرها را مهار می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس : توسعه متوازن روستاها مهاجرت غیرمنطقی به شهرها را مهار می کند خبرگزاری پانا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: توسعه متوازن روستاها مهاجرت غیرمنطقی به شهرها را مهار می کند و در کارگروهای تخصصی برروی مسئله تنوع اشتغال باید کار شود.
۱۳۹۴ سه شنبه ۹ تير ساعت 18:51

به گزارش خبرگزاری پانا، خلیل رضائیان در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس با بیان اینکه ساخت صحن جدید حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم (علیه السلام)یکی از اقدامات ماندگار بنیاد مسکن استان بوده است، اظهار داشت: ساخت صحن امام خمینی (ره) از وظایف مستقیم این نهاد نبود بلکه احساس تکلیفی بود که بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سفر پرخیر برکتشان به شهر شیراز و عنوان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) بوجود آمد که این اقدام ماندگار قابل ستایش است.  وی افزود: این که یک کار ماندگار و اثر بخش انجام شود و رضایت ولی نعمتان ما که همان مردم هستند را به دنبال داشته باشد یک نکته مثبت است و می بایست به خاطر این کار خوب از مدیریت بنیاد مسکن تقدیر شایسته ای شود.
رضائیان، به موضوع تودیع و معارفه اشاره کرد و افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که بعد از تغییرات این نهادمهم دچار اشکال نشود و با حضور مدیر جدید هم این سیستم به کار گذشته خود ادامه داده و وقت برای تغییر سیستم صرف نشود.
وی در ادامه با بیان اینکه استان فارس یک میلیون و 500 هزار جمعیت روستایی در خود جای داده است، گفت: این تعداد جمعیت ساكن در روستاها استحقاق این را دارند که دهیاری های بهتری جهت رفع مشکلات خود داشته باشند و این حق آنان است.
رضائیان ابراز داشت:در آستانه تصویب برنامه ششم هستیم اما صدای روستائیان به جای نمی رسد و در این زمینه باید با تمام توان کار کرده و صدای این قشر زحمتکش را بشنویم و به همین خاطر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می تواند نقش مهمی را ایفا کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن