تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳ایرانی درمیان برترین‌های لیگ جهانی والیبال


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ۳ایرانی درمیان برترین‌های لیگ جهانی والیبال


درجدول امتیاز آورین ترین بازیکنان درپایان هفته پنجم بارتوژ کورک از لهستان با ۱۷۵ امتیاز در صدر است و شهرام محمودی از ایران با ۱۳۰ امتیاز به رده سوم نزول کرد. به گزارش پایگاهاطلاع رسانی شبکه خبر ، برترین‌های لیگ جهانی والیبال (پایان هفته پنجم) در دسته اول مشخص شدند.

درجدول امتیاز آورین ترین بازیکنان درپایان هفته پنجم بارتوژ کورک از لهستان با 175 امتیاز در صدر است و شهرام محمودی از ایران با 130 امتیاز به رده سوم نزول کرد.

 درجدول بهترین اسپوکرها ریکاردو لوکارلی از برزیل با 55.32 درصد موفقیت در رده نخست قرار دارد وشهرام محمودی از ایران با 52.60 امتیاز چهارم است.

 در رده بندی بهترین دفاع روی تور ، سید محمد موسوی عراقی با میانگین 0.87 در ست صدرنشین ماند و مکسول هولت از آمریکا با میانگین 0.73 در ست دوم است.

 درجدول بهترین سرویس میکاه کریستینسن از آمریکا با میانگین 0.58 درهر ست صدرنشین ماند و از ایران در میان 5 سرویس زن برتر نامی به چشم نمی خورد.

 درجدول بهترین پاسورها میکاه کریستینسن از آمریکا با میانگین 7.54 پاس موفق در هر ست در صدر است و میرسعید معروف از ایران با میانگین 5.64 پاس به رده دوم صعود کرد.

 در جدول بهترین دریافت ماتئو اندرسون از آمریکا با 61.72 درصد در صدر است و در میان 5 بازیکن برتر در این بخش نامی از بازیکنان ایران به چشم نمی خورد.

 در جدول بهترین ساعد نیز اریک شوجی از آمریکا با 2.62 میانگین در هر ست در صدر قرار گرفت و بازیکنان ایرانی در میان 5 بازیکن برتر قرار ندارد.


 


سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن