تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819671891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت شهرستان قرچک است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پازوکی:
تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت شهرستان قرچک است

قرچک


شناسهٔ خبر: 2848202 - سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
استانها > تهران

قرچک-معاون برنامه ریزی و اداری - مالی فرمانداری شهرستان قرچک گفت: پروژه های نیمه تمام در اولویت شهرستان قرچک است به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز اولین جلسه هماهنگی کمیته برنامه ریزی شهرستان قرچک به منظور تعیین سهم اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال جاری با حضور اعضا در فرمانداری قرچک برگزار شد.کوروش پازوکی معاون برنامه ریزی و اداری - مالی فرمانداری شهرستان قرچک در این نشست اظهار داشت: مسئولان شهرستان قرچک در سال جاری تمام تلاش خود را معطوف به حل مشکلات و معضلات پیش روی این شهرستان می کنند.وی افزود: شهرستان قرچک به دلیل نوپا بودن با مشکلاتی مواجه است که با تلاش و همت مضاعف باید برای حل ان چاره اندیشی کرد.
قرچک
این مسئول اضافه کرد: حل مشکلات مختلف در بخش های گوناگون در سایه برنامه ریزی منسجم و کارآمد محقق خواهد شد و در این راستا کمیته برنامه ریزی نقش مهمی دارد.وی گفت: تصمیمات کمیته برنامه ریزی نقش مؤثر و تعیین کننده ای در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه های کلان شهرستان قرچک در بخشهای مختلف ایفا می کند و جایگاه این کمیته در ایجاد و اصلاح زیر ساختهای شهرستان بسیار حائز اهمیت است.
قرچک
معاون برنامه ریزی و اداری - مالی فرمانداری شهرستان قرچک در ادامه با تأکید بر اینکه پروژه های نیمه تمام در اولویت شهرستان است، افزود: هر مدیر برای ارتقای بخش در حوزه خود تعریف جامع و کامل از احداث پروژه داشته باشد  که برای آرامش مردم پیش رود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن