تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798257128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور علاقه‌مندان به عکاسی آموزش عکاسی «اچ.دی.آر» در دماوند انجام شد+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور علاقه‌مندان به عکاسی
آموزش عکاسی «اچ.دی.آر» در دماوند انجام شد+ تصاویر
کارگاه آموزشی عکاسی «اچ.دی.آر» با حضور علاقه‌مندان به عکاسی در شهرستان دماوند برگزار شد.

خبرگزاری فارس: آموزش عکاسی «اچ.دی.آر» در دماوند انجام شد+ تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پیش از ظهر امروز کارگاه آموزشی عکاسی «اچ.دی.آر» انجمن سینماگران جوان شهرستان دماوند با حضور عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی در مجتمع فرهنگی و هنری کوثر دماوند برگزار شد. رئیس انجمن سینماگران جوان شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در این انجمن پیش‌بینی کرده‌ایم، اظهار کرد: یکی از این برنامه‌ها، فعالیت بخش عکاسی انجمن سینماگران با عنوان «پاتوق عکاسی» به حساب می‌آید. جواد آقایی با اشاره به اینکه پاتوق‌های در نظر گرفته شده برای انجمن سینماگران نیمه‌تخصصی است، افزود: پاتوق عکاسی که مسئولیتش بر عهده یکی از عکاسان خوب دماوند است، عکس‌های عکاسان در آن مورد نقد قرار می‌گیرد و اعضای این پاتوق نظرهای خود را بر اساس اطلاعاتی که از گذشته داشته‌اند، مطرح می‌کنند. وی ادامه داد: در کنار این فعالیت‌ها، کارگاه‌های آموزشی به صورت تخصصی نیز پیش‌بینی شده است که امروز یکی از این کارگاه‌ها در زمینه عکاسی «اچ.دی.آر» با حضور علاقمندان برگزار شد. رئیس انجمن سینماگران جوان شهرستان دماوند از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های مطلوب در زمینه سینما نظیر فیلمنامه‌نویسی، گریم و بازیگری حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

*استقبال عکاسان از کارگاه‌های آموزشی مسئول عکس انجمن سینماگران جوان شهرستان دماوند در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی «اچ.دی.آر» تصریح کرد: امروز حدود 30 نفر از عکاسان و علاقه‌مندان به عکاسی در این کارگاه شرکت کردند و با نوع عکاسی مدنظر آشنا شدند. میثم توکلی با بیان اینکه این کارگاه‌ آموزشی سه ساعت به طول انجامید، بیان کرد: ابتدا بحث‌های تئوری عکاسی «اچ.دی‌.آر» به عکاسان ارائه شد و بعد از آن با ثبت عکس‌هایی از محیط باز، آثار خود را براساس آموزش‌های ارائه شده در نرم‌افزار مدنظر ویرایش کردند. وی با اشاره به اینکه این نخستین کارگاه آموزشی عملی عکاسی بود که امروز در فصل تابستان برگزار شد، افزود: ویرایش، نورپردازی، رنگ‌آمیزی، روتوش و بازسازی عکس از دیگر کارگاه‌های آموزشی بخش عکس انجمن سینماگران است که در طول ایام تابستان برگزار خواهد شد؛ علاقمندان به عکاسی می‌توانند برای ثبت‌نام در کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی به مجتمع فرهنگی- هنری کوثر مراجعه کنند. *برگزاری کلاس‌‌ها و کارگاه‌های آموزشی در ایام تابستان برای عکاسان مسئول عکس انجمن سینماگران جوان شهرستان دماوند همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای علاقمندان به عکاسی در طول فصل جاری خبر داد و گفت: این کلاس‌ها در سه موضوع مبانی عکاسی، عکاسی خبری و طبیعت طی 10 تا 12 نشست برگزار می‌شود. توکلی با اشاره به برگزاری پاتوق عکاسی در دماوند بیان کرد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این پاتوق صورت گرفته و با وجود اینکه دو هفته یک‌بار برگزار می‌شود، اما شاهد حضور 40 تا 60 نفری عکاسان و علاقمندان به عکاسی هستیم. وی با بیان اینکه شرکت در پاتوق عکاسی برای عموم آزاد است، ادامه داد: این پاتوق به صورت رایگان برگزار می‌شود و عکس‌های عکاسان در آن مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.



 
           

انتهای پیام/67015/س40

94/04/09 - 12:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن