تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد بانک اطلاعات اراضي ملي و دولتي تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۱۰ب.ظ)
ايجاد بانک اطلاعات اراضي ملي و دولتي تهران موج - سرپرست اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان تهران گفت: تاکنون اطلاعات بيش از 2400 پرونده مرتبط با اجراي مقررات، ماده 34، پرونده‌هاي کيفري و حقوقي در اين بانک بارگذاري شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سرپرست اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان تهران با اشاره به اينکه يکي از زمينه‌هاي موفقيت در ايجاد اين بانک، مشارکت همه جانبه دستگاه‌هاي ذيربط و مرتبط با اراضي ملي و دولتي است، افزود: با توجه به تاکيد دولت تدبير و اميد بر استقرار دولت الکترونيک براي ارائه خدمات رساني مطلوب تر، ايجاد اين بانک اطلاعاتي با استفاده از فناوري اطلاعات و بهره برداري از آن از اهميت ويژه اي برخوردار است.
وي اظهار داشت: در بخشي از اين بانک، اطلاعاتي همچون وضعيت اراضي ملي، موات و مستثنيات، اسناد مالکيت دولت، پرونده‌هاي کميسيون‌هاي ماده واحده، مواد 34 و 64، هئيت نظارت، واگذاري‌هاي سنواتي، معادن، پرونده‌هاي کيفري و حقوقي و... از نظر ابعاد توصيفي و مکاني درج و گردآوري مي‌شود.
کيان در ادامه اضافه کرد: براي ايجاد اين بانک اطلاعاتي، حفاظت IT و پدافند غيرعامل نيز بايد لحاظ شود که با تکميل شدن اطلاعات يکپارچه در اين بانک، در آينده شاهد مديريت کامل و جامع تري بر اراضي ملي و دولتي استان تهران خواهيم بود.
وي به برخي از توانمندي‌هاي اين بانک جامع اشاره و خاطرنشان کرد: اين سامانه بانک زمين علاوه بر تسريع در پاسخگوئي به درخواست‌هاي مردمي، مراجعان و دستگاه‌هاي دولتي، دقت در تصميم گيري‌ها را ارتقا مي‌بخشد و سوء استفاده‌هاي احتمالي از اراضي ملي و دولتي به شدت کاهش خواهد يافت و در پاسخگويي به استعلامات معادن، اراضي کشاورزي و طرح‌هاي عمومي و عمراني کاربرد اساسي دارد.
اين مقام مسوول تاکيد کرد: از آنجائي که اراضي شهرستان‌هاي تهران و شميرانات از حساسيت بالايي برخوردار است، ورود اطلاعات توصيفي و مکاني اين اراضي که در محدوده طرح جنگل‌کاري دامنه جنوبي البرز واقع شده است در اولويت قرار دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن