تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798927537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن افتتاح هزارمين واحد صنعتي کرمانشاه تا پايان سال جاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ تير ۱۳۹۴ (۰:۱۲ق.ظ)
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه: جشن افتتاح هزارمين واحد صنعتي کرمانشاه تا پايان سال جاري موج - رضا رحيمي گفت: با برنامه ريزي هاي انجام شده در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اميدوارم تا پايان سال 94 بتوانيم جشن افتتاح هزارمين واحد صنعتي در کرمانشاه را برگزار کنيم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ رحيمي رئيس سازمان صنعت و معدن استان افزود: بعد از 35 سال صادرات و واردات در بخش صنعت ومعدن پيشي گرفت که نيروي انساني در صنعت ومعدن نقش بسزايي دارد وکرمانشاه يکي از مناطق اثر گذار برصنعت ومعدن است کل واحدهاي صنعتي تا روز گذشته 930 واحد داراي واحد پروانه بهره برداري مي باشند سرمايه گذاري در واحدهاي صنعتي بيش از 3 هزار و 600 ميليارد تومان سرمايه گذاري صنعتي شده است که بيشتر از 50 درصد مبلغ، در واحدهاي بزرگ مانند پتروشيمي ها وسيمان ها وکارخانه بزرگ به کار برده شده است ومابقي صرف واحدهاي کوچکتر در شهرک هاي صنعتي وساير مجموعه هاي صنعت مي شود.
وي افزود :تاکنون 28 هزار و900 نفر در در بخش هاي مختلف صنعتي پروانه بهره برداري دريافت کرده اند که با اين تعداد در جايگاه 24 استانهاي کشور هستيم و به لحاظ ميزان سرمايه گذاري در واحد هاي صنعتي در رتبه 18 آمار اشتغال صنعتي کشور را برخوردار مي باشيم.
رحيمي تصريح کرد: تعداد جوازهاي تاسيس معتبر و فعال در استان 1654 با اعتبار 15 ميليارد و 176 ميليون تومان است و پيش بيني شده 53 هزار نفر در اين جوازهاي تأسيس مشغول به کار هستند.
وي در ادامه بيان کرد:در بخش صنعت استان طرح هايي که داراي پيشرفت فيزيکي هستند بالاي 60 درصد مي باشند وبه حدي از پيشرفت رسيده اند که 261 ميليارد تومان سرمايه اوليه طرح ها است وپيش بيني مي شود که 3هزار و 700 نفر در اين واحد ها اشتغال داشته باشند که بخش عمده اي از آن تا پايان سال 94 و اواسط سال 95 به بهره برداري مي رسد.
وي گفت:در سال 93 حدود 80 فقره پروانه بهره برداري صنعتي با سرمايه گذاري 236 ميليارد تومان صادر شده که اشتغال اينها طبق پروانه 1850نفر در صنعت مي باشند و البته بيشتر اين واحدها عملا اشتغال بيشتري دارند و با اين اقدامات در سال گذشته به همت استانداري واصحاب رسانه به ويژه صدا وسيما توانستيم يکي از قطب هاي صنعتي کشور و در بين 5 استان برتر به لحاظ ميزان جذب سرمايه قرار بگيريم .
رحيمي افزود: يکي از اهداف ما در سال 93 در بحث اشتغال، فعال کردن واحدهاي راکد با استفاده از ظرفيت واحدهاي تعطيل و نيمه تعطيل بوده است و بر همين اساس بيش از 41 واحد که بيشتر از 10 سال راکد بوده اند را به چرخه توليد در آوريم ومبلغ سرمايه واحدها بالغ بر 127 ميليارد تومان بوده وقطعا سرمايه در گردش هم به آن اضافه شده است واشتغال زايي که در اين واحدها ثبت شده است حدود 2 هزار نفر به طور فعال مي باشد مانند کارخانه نازگل که بيش از 5 سال راکد بود و شرکت کيميا مهرورزان و مجموعه شيميايي بيستون و...
وي در ادامه گفت: صادرات عمده ما از سه مجتمع پتروشيمي،دو مجموعه سيمان سامان وسيمان غرب و مجموعه لبنيات مانيزان، لبنيات بيستون و هم چنين رب گوجه فرنگي در استان است که در اين راستا استان کرمانشاه توانسته است درسال 93 در زمينه صادرات به رکورد خوبي دست يابد و در همين راستا برنامه مدون سازمان در سال 94 بر مبناي به ثبت رساندن رکورد عددي بيش از هزار است ودر صدد هستيم تا پايان سال جاري جشن هزارمين واحد صنعتي را برگزار کنيم.
رحيمي گفت: از سال 79 تا کنون دولت کارهايي بزرگي براي پيشرفت کارها انجام داده است هم چنين در حوزه صنعتي بانگهاي عامل کمک ويژه اي به صنعت ومعدن داشته اند که در اين زمينه 177 جلسه کاري برگزار شده است وحاصل اين جلسات فعال کردن طرح هاي راکد مي باشد بطوريکه هدف ما پيوند دادن دانشگاه و صنعت به يکديگر مي باشد ودر ادامه طرح هايي در اين زمينه وجود دارد و در سال جاري کلنگ زني آنها آغاز مي گردد.
وي در خصوص افتتاح واحد هاي صنعتي در پايان افزود: در حوزه صنعت افتتاح 17 واحد صنعتي در ايام هفته صنعت ومعدن در سطح استان خواهيم داشت که 10 ميليارد و 538 ميليون تومان سرمايه گذاري در اين واحدها صورت گرفته است و 280 نفر نيز در اين واحد ها مشغول به فعاليت خواهند شد در هفته صنعت ومعدن هم افزايي وهمکاري مشترکي بين خانه صنعت و معدن وسازمان انجام خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن