تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798478624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«لاله» سکوت خود را شکست/ سرنوشت عجیب پروژه جنجالی «لاله»


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
«لاله» سکوت خود را شکست/ سرنوشت عجیب پروژه جنجالی «لاله»
بازیگر نقش اصلی پروژه «لاله» بعد از گذشت 3 سال سکوت خبری خود را شکست.

«لاله» سکوت خود را شکست/ سرنوشت عجیب پروژه جنجالی «لاله»
سارا امیری بازیگر نقش اول فیلم «لاله» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛  در خصوص اولین تجربه بازیگری خود در این پروژه جنجالی گفت: این اولین تجربه بازیگری من به صورت حرفه‌ای در یک پروژه بین‌المللی بود که می‌توانست پروژه خوبی باشد و هنوز هم من و دیگر عوامل حرفه‌ای این پروژه به سهم خود به آن امیدوار هستیم.


وی افزود: این‌قدر روند رو به پیشرفت «لاله» خوب بود که هیچ‌ کدام از ما فکر نمی‌کردیم متوقف شود و مشکلی برایش ایجاد شود. مثل این بود که باید برای بزرگ کردن فرزند خود تمام مراحل سخت زندگی این بچه پشت سر گذاشته شود. اما بنا به هر دلیلی یا باید شاهد مرگش باشیم که این قابل تحمل و نگرانی‌هایی در پی دارد.


امیری در خصوص همکاری با افراد با تجربه در پروژه «لاله» عنوان کرد: همکاری در کنار افرادی چون رامین‌فر، تورج منصوری، ایرج شهرزاد و ... بسیار تجربه قشنگ و لذت بخشی بود چون این‌گونه افراد پر از تجربه و نشاط هستند که حتی اگر به نتیجه‌ای برسد یا نرسد در زندگی شخصی و هنری شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود.


وی ادامه داد: تلاش خودم را برای آن بخشی که به من به عنوان بازیگر نقش اول واگذار شده بود انجام دادم و داستان را می‌فهمیدم به این دلیل که می‌دانستم تا چه حد پروژه بزرگی خواهد بود چون شاهد ساخت اولین پروژه به زبان انگلیسی بودیم که با اتفاقاتی مردن و پیشرفته‌ای درون آن و برای اولین بار رخ می‌داد.


این بازیگر ادامه داد: درست است که نتیجه کار را هیچ‌وقت ندیدیم اما شنیده‌ها از عوامل حرفه‌ای پشت صحنه و دوربین و پروانه پرتو به عنوان تهیه‌کننده فیلم که بسیار مدبرانه مدیریت می‌کرد و کارگردان که بدون در نظر گرفتن هیچ حاشیه‌ای همه نمونه تلاش می‌کرد تا فضای صمیمی را به وجود آورد حاکی از استاندارد و مدرن بودن این فیلم و فضای خوب و عالی بر ان است.


امیری در خصوص امیدواری به ادامه ساخت فیلم «لاله» گفت: واقعیت اینجا است که هم آقای نیک‌نژاد به عنوان کارگردان، هم من و کل عوامل با تغییر مدیریت خانه سینما و اتفاقات خوبی که در حال رخ دادن است به ادامه ساخت این پروژه امیدواریم.


این کارگردان در مورد نقش خود در این پروژه بیان کرد: به هر حال من از لاله صدیقی دقیقاً آن چیزی را می‌دانستم که در سناریو بود، در فیلم‌نامه‌ای که نگارش شده، شخصیت «لاله» نمونه بسیاری از زنان قهرمان و اسوه ایرانی است که همه آن‌ها قابل توصیف هستند. شخصیت‌هایی که می‌توان آن‌ها را به زیبایی به تصویر کشید.


وی عنوان کرد: در ساخت پروژه «لاله» از جزئی‌ترین تا کلی‌ترین افراد از ایران و خارج از ایران چندین ماه زحمت کشیدند و انرژی گذاشتند به امید اینکه این پروژه دیده خواهد شد که متأسفانه در یک حالت عجیب متوقف شده است.


بازیگر نقش «لاله» اظهار داشت: هدف پروژه «لاله» نشان دادن تهران و ایرانی خوب، از شمال تا جنوب، مکان‌های زیبا و لوکس آثار فرهنگی و... به زبان بین‌المللی بود، به رخ کشیدن زیبایی‌ها و قدرت استعدادهای ناب ایرانی در همه زمینه‌‌ها البته بدون ادعا از دیگر اهداف این پروژه به شمار می‌آید اما متأسفانه توقف آن با بهت و حیرت ما رو‌به‌رو شد و امیدواریم که اگر گروهی در کار آن وجود دارد فرد یا افرادی که قادر به باز کردن این گره هستند، تلاش خود را عادلانه انجام دهند.


وی افزود: از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بازتاب‌های این اثر بین‌المللی زبان انگلیسی این بود که ما می‌توانیم و چرا نتوانیم یک کار بین‌المللی تولید کنیم، چه چیزی از کشورهای دیگر از نظر استعداد و داشتن عوامل حرفه‌ای کمتر داریم، نشان می‌داد که تهران چقدر زیبا است.


این بازیگر ادامه داد: اگر بیننده این فیلم را می‌دید حتماً مجذوب آمدن به تهران می‌شد و فیلم به آن‌ها نشان می‌داد کی هستیم و چی هستیم به نحوی که به خود اجازه ندهند فیلم‌هایی چون «آرگو» و «سیصد» را تولید کنند. فیلم‌هایی که قصد آن‌ها کشاندن اذهان عمومی کل دنیا به منفی نشان دادن ایران است.


امیری افزود: قصد ما مقابله با فیلم‌هایی چون «آرگو» و «سیصد» نیست هدف ما دفاع و نشان دادن بدون اغراق واقعیت موجود در ایران و زیبایی‌هایی که همیشه زبان‌زد بوده به همه جهانیان است.


وی ادامه داد: به هیچ‌ عنوان قصد خود‌نمایی نداشتیم هدف این بود که نشان دهیم چه کسی از دیگری بالاتر است چون همه انسان‌ها از دید خالق خود یکسان هستند و آفریده شده‌اند. حالا قسمت روزگار موقعیت و شرایطی را می‌سازد که چه سرنوشتی وجود داشته باشد. ما تحت هر عنوانی در این پروژه تلاش خود را برای نشان دادن این واقعیت‌ها کردیم.


این بازیگر در پاسخ به اینکه چند درصد از کار پیش رفته بود اظهار داشت: حدود 90 درصد از کار انجام شد و فقط یک لوکیشن برای فیلم‌برداری باقی مانده بود حتی بخشی از آن لوکیشن نیز با تعدادی از بازیگران خارجی که قرارهای کاری دیگری در کشور خود داشتند و باید برمی‌گشتند انجام شد که آن مسابقه نهایی و pov تماشاگران بود.


وی از اتفاقات پیش آمده در این پروژه گفت: مسابقه‌ای را در آخر سناریو داشتیم که قرار بود همه بازیگران و عوامل حضور داشته باشند که برای فیلمبرداری پیست اتومبیل‌رانی فدراسیون آزادی دکور این بخش با هزینه بالا زده شد اما متأسفانه تمام دکور به هم ریخت و همه سازه‌های آن را به پائین ریختند.


این بازیگر عنوان کرد: حالا به هر دلیل و از طرف هر کسی این اتفاق رخ داده تا کی باید به این وضعیت ادامه داشته باشد، به پروژه‌ای که 90 درصد آن پیش رفته ادامه ندادن و نساختن مابقی آن آزار دهنده است و عادلانه نیست.


امیری افزود: سه سال سکوت کردم و این اولین باری است که حرف می‌زنم و اعتراضی هم ندارم، اما در این مدت حتی یک عکس از گروه و پروژه «لاله» در رسانه منتشر نشد که بتوان حتی به عنوان خاطره از آن یاد کرد.


وی از چگونگی همکاری با این پروژه گفت: کارگردان آمریکایی که در این پروژه همکاری می‌کرد به دنبال شخصیت زنی می‌گشت که به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته و حال و هوای پسرانه‌ای را دارا باشد که من از طریق دوست عکاسم یعنی پیام ایرایی به آن‌ها معرفی شدم و بعد از قسمت گریم و صحبت‌هایی که بین ما رد و بدل شد و بعد از گذشت حدود 3 ماه با من تماس گرفتند و گفتند که مشخصه‌های مد نظر ما را دارید و همکاری من با آن‌ها آغاز شد.


وی در خصوص امیدواری به ساخت مابقی پروژه «لاله» عنوان کرد: مشکلات زیادی به وجود آمده که در ابتدا باید آن‌ها حل شود چون 3 سال است که از متوقف شدن آن می‌گذرد و ما نمی‌دانیم. به طور مثال بازیگر نقش مربی لاله در ترکیه آیا حاضر به همکاری مجدد است یا اینکه بازیگر بچه‌ای که 3 سال از عمرش گذشته و تا حدودی تغییر چهره داده را می‌توان در پروژه گنجاند، یا اینکه می‌توان دوباره رکوردهای صحنه را نسبت به قبل حفظ کرد و مشکلات دیگری که به وجود آمده است، اما با همه این تفاسیر فکر من مثبت است و فکر می‌کنم این اتفاقات و مشکلات قابل حمل است و بقیه فیلم ساخته می‌شود.






انتهای پیام/





اخبار مرتبط

جزئیات لابی برای اسکار فرهادی و پروژه‌ «لاله» / وضعیت اقتصادی سینما افتضاح است / آقایان برای از دست ندادن گرین‌کارت‌شان برخی فیلم‌ها را نمی‌سازند
کودکان سرطانی به تماشای «شهر موش‌ها» نشستند/ ناگفته‌های «حمید فرخ نژاد» از 14 سال توقیف فیلمش/ تقدیر از بانوی فیلمساز ایرانی
بهار سبز سینمای ایران
کار پروژه "لاله" به سازمان بازرسی رسید
اختلافات ادامه دار مدیران دولتی با مجلسی‌ها بر سر یک فیلم
رضاداد حکمیتش بر "لاله" را منتشر کرد
تعلیق پروژه "لاله" و اظهارنظر مدیران سینمایی درباره این فیلم
ماجرای تکراری "لاله" / هئیت کمیته در تکاپوی انتخاب نماینده ایران در اسکار
مرد آرام میدان مین سکوت را شکست/سینمایی که گویا رنگ آرامش را در خواب ببیند




۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن