تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819576054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمن ها در پیشگیری از اعتیاد فعال شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار سمنان: سمن ها در پیشگیری از اعتیاد فعال شوند خبرگزاری پانا: استاندار سمنان بحث مواد مخدررا مسئله مهم و اساسی جامعه دانست و گفت: سمن ها در پیشگیری از اعتیاد فعال شوند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير ساعت 13:43

خبرگزاری پانا+



به گزارش خبرگزاری پانا،محمد وکیلی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان که با حضور جمعی از مدیران واعضای شورا در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: پیشگیری اصل مهمی است و باید در این زمینه از سازمانهای مردم نهاد استفاده کرد. ضمن اینکه لازم است در عرصه مبارزه با مواد مخدر بعنوان یک موضوع اجتماعی وارد شویم .
وی با بیان اینکه اجتماعی کردن مساله مبارزه با مواد مخدر یکی از دغدغه های اصلی مسئولان است خاطر نشان کرد: همه دستگاهها، سازمانها و تشکلهای مردمی باید توجه لازم را به مقوله مبارزه با مواد مخدر داشته باشند و از گسترش آن در بین نسل جوان جلوگیری کنند .
عالی ترین مقام اجرایی در استان خاطر نشان کرد: دشمنان اصلی ترین بازیگران مواد مخدر هستند و به عنوان تروریسم مواد مخدر در قالب سرویسهای اطلاعاتی دنیا نقش اصلی را در این قضیه بازی می کنند.
وکیلی خاطر نشان کرد: جوسازی‌های دشمنان در خصوص حقوق بشر نباید در مسائل مربوط به مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر تاثرگذار باشد.
وی در این عرصه نباید از هوچی‌گری‌های دشمنان در مبارزه با کسانی‌که عوامل ترویج مواد مخدر هستند ترسید و حاشیه سازی‌ها و جوسازی‌های مختلف که در خصوص حقوق بشر انجام می شود نباید باز دارنده مسائل مبارزه با سوداگران مواد مخدر باشد .
مهندس وکیلی هدف دشمن را ضربه وارد کردن به نسل جوان و پرشور ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: نسل جوان گذشته ما در دوران دفاع مقدس آن‌گونه در مقابل دشمنان ایستاد و افتخار آفرینی کرد و از این رو امروز جوانان ما بعنوان یک سرمایه اصلی برای انقلاب و مملکت مورد هجمه دشمن هستند که در این رابطه باید نگاه جهادی به مساله مبارزه با مواد مخدر داشت .
وی با اشاره به اقدامات زیان‌بار گسترش اعتیاد در نسل جوان و عوارضی که در این عرصه ایجاد می‌شود گفت: دستگاه قضایی به دور از حاشیه‌های مدعیان حقوق بشر قاطعانه با عوامل موادمخدر مبارزه می کند و از این رو باید مورد حمایت همه قرار گیرد .


       














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن