تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهیدات شورا و شهرداری تبریز برای رونق ساخت و ساز مسکن


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تمهیدات شورا و شهرداری تبریز برای رونق ساخت و ساز مسکن استان‌ها > آذربایجان شرقی - رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای شهر و شهرداری تبریز در راستای رونق ساخت و ساز مسکن و تشویق شهروندان و سرمایه گذاران برای اخذ پروانه های ساختمانی تمهیدات مناسبی اندیشیده است.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، دکتر شهرام دبیری در جلسه ی امروز شورای شهر تبریز افزود: تصویب لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز در اصلاح ماده 10 تعرفه عوارض محلی و تخفیف 25 درصدی در خصوص پرداخت به موقع و نقدی پروانه های ساختمانی و همچنین تخفیف 20 درصدی در پرداخت عوارض تخلفات ساختمانی در راستای رونق بخشیدن به ساخت و ساز و بخش مسکن صورت می گیرد. دبیری افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری اتاق بازرگانی تبریز می توانند با تدارک برنامه های مناسب در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید و کار قدم های مثبتی بردارند. وی با گرامیداشت دهم تیرماه روز صنعت معدن و تجارت اظهار داشت: اتاق بازرگاتی تبریز با سابقه درخشان خود به همراه سازمان صنعت، معدن و تجارت می توانند با برنامه ریزی مناسب گام های بزرگی در راستای حمایت از تولید بردارند. دبیری همچنین با تسلیت هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و جمعی از یاران انقلاب و گرامیداشت روز قوه قضاییه گفت: شهادت این بزرگان نشان از مظلومیت انقلاب دارد و این شهیدان با نثار خون خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب و کشور عزیزمان خلق کردند. رئیس شورای شهر تبریز همچنین با اشاره به هشتم تیرماه روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی گفت: کشور ما در طول جنگ هشت ساله به صورت مظلومانهی با سلاح شیمیایی مورد تهاجم واقع شد و هم در آن زمان و هم امروز با کاربرد و گسترش این سلاح ها مخالف است و به جد با آن مبارزه می کند. دبیری همچنین با اشاره به لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز در خصوص اصلاح قسمت هایی از ماده 10 تعرفه عوارض محلی در خصوص پروانه ساختمان گفت: با توجه به رکود ساخت ساز در اکثر شهرهای کشور و همچنین تبریز شهرداری تبریز لایحه ای را به شورا تقدیم کرده است که بر این اساس در بند اول این لایحه شهرداری درخواست نموده است تخفیف 25 درصدی مربوط به پرداخت  نقدی عوارض پروانه ساختمان و همچنین تخفیف 20 درصدی عوارض تخلفات ساختمانی در سه ماهه اول سال به سه ماهه دوم سال نیز تعمیم یابد. رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین در خصوص بند دوم این لایحه افزود: بر اساس بند دوم لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز شهرداری تبریز در راستای رونق بخشیدن به ساخت و ساز و تشویق شهروندان برای اخذ پروانه های ساختمانی درخواست نموده است ضریب افزایش طبقات مازاد که در تعرفه عوارض سال 94 به 3 افزایش یافته بود همانند سال 93 به ضریب 1.7 کاهش یابد. گفتنی است دکتر اسماعیل چمنی سخنران پیش از دستور جلسه صبح امروز یکشنبه شورای اسلامی شهر تبریز بود که بعد از سخنان نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اعضای شورای شهر تبریز در مورد دو فوریت و متن لایحه شهرداری تبریز به اظهار نظر پرداختند.

کلید واژه ها: استان آذربایجان شرقی -




دوشنبه 8 تیر 1394 - 13:39:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن