تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820252317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زرینچه:من قبل از قلعه‌نویی مربی استقلال بودم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: زرینچه:من قبل از قلعه‌نویی مربی استقلال بودم
جواد زرینچه در مورد صحبتهای همدانی مبنی بر تبانی او با هیات مدیره برای قبول سرمربیگری استقلال گفت: تمام این حرفها بی پایه و اساس است.

زرینچه به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من نمی دانم که چرا آقای همدانی این صحبتها را مطرح کرده است ولی به هر حال آقای افشارزاده و اعضای هیات مدیره می توانند شهادت دهند که در لیگ گذشته من هیچ مذاکره ای برای سرمربیگری استقلال نداشتم.

او دامه داد: بر خلاف گفته همدانی من فصل گذشته بخاطر حساسیتهایی که روی من وچود داشت حتی یک بار هم در باشگاه حاضر نشدم چه برسد به اینکه بخواهم با هیات مدیره مذاکره داشته باشم. یعنی کاند شدن من به عنوان سرمربی استقلال برنامه ریزی شده نبود.

زرینچه در رابطه باکاندید شدنش به عنوان مربی استقلال، گفت: اگر من کاندید مربیگری استقلال بودم فکر نمی کنم این مساله عجیبی باشد و اصلا به کسی ربطی ندارد. یعنی اگر به خود همدانی پیشنهاد سرمربیگری استقلال می شد، قبول نمی کرد؟!

زرینچه در پایان گفت: من خیلی سال جلوتر از آقای قلعه نویی مربی استقلال بودم. ضمن اینکه مربیانی مثل گواردیولا و مورینیو هم روزی دستیار بودند و بعد مربی شدند. به هر حال این راهی است که همه مربیان می روند. ولی متاسفانه بعضی ها در اشکال کوچک خودشان به مسایل نگاه می کنند.


12:55 1394/04/08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن