تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803069803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرار پول بدهد از استقلال می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کرار پول بدهد از استقلال می‌رود




مسئول نقل و انتقالات استقلال با تشریح وضعیت این تیم در روزهای اخیر گفت که مسعود حسن زاده برای پیوستن به تیمش باید خواسته اش را کمتر کند.





خبرگزاری ایسنا: علی نظری جویباری درباره آخرین وضعیت امیر حسین صادقی و رضا عنایتی گفت: درباره این دو بازیکن آقای مظلومی باید صحبت کند و تصمیم گیرنده نهایی ایشان هستند و در این باره نمی‌توانم صحبت بیشتری کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امروز رحمتی به عضویت استقلال در می‌آید؟ خاطر‌ نشان کرد: روز گذشته (یکشنبه) ‌جلسه سه، چهار ساعته خوبی با مهدی رحمتی داشتیم و کار تمام شده است و او امروز به استقلال می‌پیوندد.

مسئول نقل و انتقالات استقلال در پاسخ به این سوال که کاپیتان فصل آینده این تیم چه کسی خواهد بود؟ تصریح کرد: کاپیتان استقلال را سرمربی این باشگاه انتخاب می‌کند.

نظری جویباری در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مشکلش با مهدی رحمتی حل شده است؟ گفت: من مشکلی با کسی نداشتم. پارسال یکسری حرف در مورد من و رحمتی مطرح شد، ولی در جلسه اخیرمان هیچ بحثی میانمان ردوبدل نشد و مشکلی وجود ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد صادقی به این دلیل می‌رود که کاپیتانی استقلال به رحمتی برسد؟ اظها‌ر کرد: اصلا چنین چیزی نیست. من در قلب ‌آقای پرویز مظلومی نیستم که به جای او صحبت کنم. او شرایط را می‌بیند و بر اساس نظرات او سیاست تیم را جلو می‌بریم. هر چه که او تصمیم بگیرد اجرایی خواهد شد.

نظری جویباری درباره وضعیت ابراهیمی نیز در ادامه، گفت: تا الان با ابراهیمی دو بار تلفنی صحبت کرده‌ام و امروز و فردا هم با او صحبت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست همان طور که یک بار خسرو حیدری استقلال را به مقصد سپاهان ترک کرد، این بار امید ابراهیمی راهی سپاهان شود؟ توضیح داد: چون حیدری با ابراهیمی رفیق است، شاید این اتفاق رخ دهد (با خنده)، ولی نه. خسرو حیدری خیلی به ما کمک کرد و مذاکره خوبی با او داشته ایم و با امید ابراهیمی نیز جلساتی خواهیم داشت.

نظری جویباری درباره آخرین وضعیت جواد نکونام، اظها‌ر کرد: نکونام از گزینه‌های آقای مظلومی است و خود ایشان درباره او تصمیم‌گیری می‌کند.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره سید جلال حسینی هم صحبت کرد و گفت: من هیچ صحبتی با او نکرده‌ام و البته او در لیست آقای مظلومی نبوده است.

وی درباره وضعیت سهمیه‌های استقلال نیز بیا‌ن‌ کرد: فعلا دو سهمیه دیگر داریم که امروز و فردا تکلیف آن روشن می‌شود. نمی‌توانم اسمی ببرم چرا که این بازیکنان در تیم‌های دیگر حضور دارند و باید تکلیفشان در آنجا روشن شود.

نظری جویباری درباره وضعیت مسعود حسن زاده، مهاجم ذوب آهن ا‌ضافه‌ کرد‌: حسن زاده مشکلی بابت رضایت نامه‌اش ندارد و رضایت نامه او را از ذوب آهن می‌گیریم، ولی خواسته خودش را باید پایین بیاورد. من مبلغ درخواستی او را نمی‌گویم، ولی واقعا این مبلغ قابل پرداخت برای استقلال نیست.

مسئول کمیته‌ نقل و انتقالات باشگاه استقلال، درباره وضعیت فخرالدینی نیز عنوان کرد: فخرالدینی بازیکن استقلال است و باید تابع منطق باشد. همان طور که وقتی ما با بازیکنی قرارداد دارد نمی‌توانیم مذاکره‌ای کنیم، هر باشگاهی هم که بازیکن‌مان را می‌خواهد باید به ما اعلام کند. ما هیچ کس را به زور نگه نمی داریم و دیدید که پارسال مهدی رحمتی از بین ما رفت. فخرالدینی نمی‌تواند به تبریز برود، چرا که هر جایی می‌خواهد برود باید به ما نامه بزنند و با ما مکاتبه داشته باشند.

وی در پاسخ به سوالی درباره هاشم بیک زاده افزود: احتمالا امروز با او صحبت خواهیم کرد.

مسئول نقل و انتقالات استقلال در پایان درباره وضعیت جاسم کرار نیز خاطر‌ نشان کرد: کرار یکسری درخواست‌های کتبی به ما داده است و ما امروز رسما به او اعلام می‌کنیم که یک مبلغی به ما بدهد تا رضایتنامه اش را صادر کنیم و هر جا که دلش می‌خواهد برود.







تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن