تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819575840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زباله مشکل مشترک شهرهای استان مازندران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس شورای اسلامی آمل در نشست هم اندیشی شوراهای آمل و ساری زباله مشکل مشترک شهرهای استان مازندران است خبرگزاری پانا: رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: شورا و شهرداری آمل حاضر است تمام پروژه های شهری خود را متوقف کند و در حوزه پسماند همگام با دیگر شهر های استان سرمایه گذاری کند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير ساعت 10:29

خبرگزاری پانا+نشست هم اندیشی+شورای شهر آمل و ساری

در این نشست مشترک که یک‌شنبه شب در صحن علنی شورای اسلامی مرکز مازندران برگزار شد، رئیس شورای شهر ساری با اشاره به مشترکات دو شهر ساری و آمل در پیشینه فرهنگی، تاریخی، اقلیمی، اقتصادی و اجتماعی گفت: ساری و آمل از شهر های قدیمی کرانه جنوبی دریای مازندران می باشند و در قدیمی ترین نقشه ها نام این دو شهر قابل مشاهده است .

علیجان شمشیربند ادامه داد: آمل روزگاری مرکز استان بود و امروز هم اگر مرکزیت سیاسی و اداری ندارد اما تمرکز بسیاری از فعالیت های اقتصادی، بازرگانی، صنعتی، خدماتی، علمی و دانشگاهی در این شهر نشان می دهد که آمل همچنان نقش تعیین کننده ای در توسعه استان دارد . 

شمشیر بند با اشاره به نقش آمل در انقلاب اسلامی و خلق حماسه تاریخی ۶ بهمن سال ۶۰ که موجب قرار گرفتن نام این شهر در وصیت نامه سیاسی – الهی حضرت امام (ره) شده، افزود: اشتراکاتی زیادی بین این دو شهر تاریخی وجود دارد که همین اشتراکات می تواند در مسیر توسعه شهری زمینه ساز همکاری های گسترده بین مدیران شهری آمل و ساری باشد. تبادل تجربیات مسئولان امور شهری سبب توسعه دو شهر ساری و آمل و به تبع آن سایر شهرها می‌شود.

وی همدلی مدیران شهری را موجب تحولات بزرگ در شهر ساری دانست و تصریح کرد: وحدت و انسجام میان مدیران شهری باعث می شود تا خدمات شایشته به مردم ارائه شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز دراین جلسه با بیان اینکه هدف نشست‌های ما با شورای شهرهای مختلف تبادل تجربیات است، گفت: نشست‌های مشترک با اعضای شورای شهرهای مازندران سبب می‌شود تا اگر شکافی بین شهرهای استان ‌وجود دارد در سال همدلی و همزبانی، برطرف شود.

ابراهیم‌زاده افزود: هم‌صدایی و وحدت‌رویه بین اعضای شورای شهر و شهرداری ساری سبب شد تا شاهد توسعه مرکز مازندران در امور شهری باشیم.

وی با بیان اینکه زباله مشکل و درد مشترک شهرهای استان مازندران است گفت: معضل زباله ی استان زمانی برطرف خواهد شد که همه شهر ها این درد را همصدا فریاد بزنیم، امروز تک صدایی بجایی نمی رسد .

این مقام مسئول در شورای اسلامی شهر آمل تاکید کرد: معضل زباله استان را جدی بگیریم. شورا و شهرداری آمل حاضر است تمام پروژه های شهری خود را متوقف کند و در حوزه پسماند همگام با دیگر شهر های استان سرمایه گذاری کند تا این معضل در استان یک بار برای همیشه برطرف شود. 

ابراهیم زاده با اشاره به سابقه تاریخی و فرهنگی آمل بعنوان یک شهر تاریخی، پایتخت علویان، دارا بودن بیش از ۱۰۷ مشاهیر و مفاخر گفت: متاسفانه نبود معاونت فرهنگی در مجموعه شهرداری آمل محسوس است.

ابراهیم‌زاده به توسعه سرانه فضای سبز از سوی شهرداری آمل اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای ورزشی در ۱۲ محله آمل و ۶ پارک محله از فعالیت‌های شورای شهر و شهرداری آمل است.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل، سریال پایتخت را کاری برای تخریب فرهنگ اصیل مازندرانی عنوان کرد و گفت: اگر مسئولان استانی با گل و شیرینی از عوامل سریال پایتخت قدردانی نمی‌کردند فرهنگ غنی مازندرانی به تمسخر گرفته نمی‌شد.  
 
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن