تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزبه استاندار قزوین: ضرورت چشم انداز توسعه استان بر اساس نیاز منطقه توسط سازمان همیاری شهرداری ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


روزبه استاندار قزوین: ضرورت چشم انداز توسعه استان بر اساس نیاز منطقه توسط سازمان همیاری شهرداری ها استان‌ها > قزوین - استاندار قزوین گفت:تدوین چشم انداز توسعه استان بر اساس نیاز منطقه توسط سازمان همیاری شهرداری ها ضروری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری ،"مرتضی روزبه" یکشنبه شب در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، افزود: مجموعه شهرداران در حوزه مدیریت شهری از توانمندی بالایی برخوردارند و انتظار داریم در مسیری حرکت شود که شاهد تحولات اساسی در این حوزه ها باشیم. استاندار قزوین با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری ها متعلق به فرد خاصی نیست و منافع حاصل از آن به تمام شهرداری های استان تعلق دارد، گفت: این سازمان به هیچ وجه رقیب بخش خصوصی نیست بلکه در ایجاد فرصت برای بخش خصوصی فعالیت می کند.
وی اظهارکرد: مجموعه شهرداری و شهرداران با رصد کردن موقعیت فعلی استان، با وجود چالش های پیش رو باید برای همه کاستی ها چاره اندیشی کنند.
روزبه ادامه داد: سازمان همیاری به هیچ وجه نباید دچار آفت روزمره گی شود و با یک چشم انداز روشن، باید با نگاه تخصصی در حوزه استان عمل کند.
این مسوول افزود: باید سرفصل های مختلف آموزشی توسط سازمان همیاری شهرداریها تعریف شود و با برنامه ریزی لازم، تمامی حیطه ها زیر پوشش قرارگیرد تا عملکرد شهرداریها براساس این موارد ارزیابی و امتیاز داده شود.
استاندار افزود: شهرداریها یک بازار مهم مصرف هستند و اگر بتوانند یک مدیریت مناسبی در این خصوص باشد می توانند ارتباط خوبی با سازمان همیاری داشته باشند تا این درآمد غیر مستقیم دوباره به خودشان برگردد.
روزبه تاکید کرد: سازمان همیاری شهرداریها نباید به دنبال رانت باشد، بلکه اصرار داریم این سازمان به دنبال کارهایی باشد که بخش خصوصی و رغبتی به انجام آن ندارند و ضریب خدمات برای مردم در این حیطه بسیار بالاست.
وی اضافه کرد: نوع آوری، ابتکار و خلاقیت باید از مهمترین برنامه های این سازمان باشد و با توجه به مقتضیات کار نیرو جذب کرده و براساس تخصص و نیاز باشد و در امر چابک سازی سازمان تا آنجا که امکان دارد تلاش کند.
استاندار قزوین با بیان اینکه شهرداریها یکی از مصرف کنندگان کالا و خدمات در استان محسوب می شوند، افزود: با 630 میلیارد تومانی که در اختیار دارید می توانید کارهای بزرگی انجام دهید.
وی افزود: در حال حاضر با 400 میلیارد تومان بودجه در شهرداریها باید سازمان همیاری ها یک مدل مدیریتی را تعریف کنند و این بازار را به دست بگیرند.
روزبه خاطر نشان کرد: براساس اقتصاد مقاومتی بایستی زمینه ای فراهم شود تا در استان درآمد زایی افزایش یابد و با عنایت به ظرفیت های بالای استان، سازمان همیاری بایستی در این زمینه پیشتاز باشد.
استان قزوین دارای 25 شهر می باشد و حدود 70 درصد از جمعیت بیش از یک میلیون و 200 هزاری نفری این استان در شهرها زندگی می کنند  

کلید واژه ها: استان قزوین -




دوشنبه 8 تیر 1394 - 09:22:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن