تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798370857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار یزد: برنامه یا شعار تفرقه انگیز در روز قدس، ممنوع!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


معاون استاندار یزد: برنامه یا شعار تفرقه انگیز در روز قدس، ممنوع! استان‌ها > یزد - معاون سیاسی استاندار یزد با اشاره به اینکه روز قدس به محلی برای نشان دادن وحدت مسلمانان جهان تبدیل شده است گفت: برنامه ها و شعارها بگونه ای نباشد که بخشی از مردم را آزرده نماید و ارتباطی هم با روز قدس نداشته باشد بلکه باید این روز، روز وحدت و انسجام داخلی باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، محمد علي طالبي روز يكشنبه 7 تيرماه در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس كه در سالن اجتماعات صدا و سيماي مركز يزد برگزار شد، با گراميداشت ياد و خاطره شهداي حادثه هفتم تير آيت الله بهشتي و 72 تن از ياران وفادار انقلاب اسلامي اظهار داشت: مقام معظم رهبري در سخنان اخير خود با اشاره به حوادث حمله شيميايي به سردشت، ترور شهيد صدوقي، حادثه هفتم تير و ساقط كردن هواپيماي ايرباس در 12 تير، فرمودند" برخی معتقدند اين هفته را بايد به نام هفته حقوق بشر آمريكايي نام گذاري كرد. معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد افزود: در حقيقت همه ي اين حوادث در كنار بسياري از مسائلي كه امروز در كنار جهان اسلام مي گذرد نمادي هست از نوع حقوق بشر آمريكا كه مهمترين آن بحث فلسطين است كه امروز بيش از شش دهه مردم سرزمين فلسطين به عنوان يكي از پاره هاي اصلي جهان درگير ظلمي هستند كه صهيونيست ها در آن سرزمين اعمال مي كنند.
وي در ادامه تصريح كرد: در كنار بحث فلسطين شاهد بحث تجاوز به سرزمين يمن در سايه سكوت و حتي همراهي قدرت هاي استكباري و سازمان هاي بين المللي وابسته به آن قدرت ها هستيم.
طالبي خاطر نشان كرد: جنايات داعش كه امروزه فراتر از مرزهاي سوريه و عراق در حال انجام است نشان دهنده اين است كه ما با يك برنامه كاملا منسجم در جهت از هم گسيختن جهان اسلام مواجه هستيم كه لازم و ضروري است كه مسلمانان جهان از هر فرصتي براي انسجام بخشي بين خودشان در جهت مقابله با اين جنايت ها استفاده نمايند.
وي يادآور شد: نماد اصلي كه امروز براي وحدت جهان اسلام مطرح است بحث روز قدس مي باشد كه به نوعي جهاني شده و در بسياري از مناطق دنيا گرامي داشته مي شود.
اين مقام مسئول عنوان كرد: روز قدس در كنار آنكه نماد وحدت و انسجام است مي تواند نماد اعتراض نسبت به جنايت هايي باشد كه امروزه در هر نقطه اي از جهان در حال اتفاق افتادن است.
وي اظهار داشت: وظيفه و مسئوليت ديني و اسلامي ما ايجاب مي كند كه بنابر تاكيدات امام راحل و مقام معظم رهبري در روز قدس حضوري فعال داشته باشيم.
حمايت از قدس مي تواند در چارچوب منافع ملي ما تحليل شود
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در ادامه تصريح كرد: امروزه حمايت از قدس و گرامي داشت آن روز و نيز حمايت از مبارزيني كه در سرزمين هاي اشغالي عليه اسرائيل و آمريكا مبارزه مي كنند مي تواند در چارچوب منافع ملي ما هم تحليل شود.
وي با بيان اينكه امروزه مباحث استراتژيك امنيت ملي ما در چارچوب مرزهاي جغرافياي مان نيست گفت: ساز و كار دنياي جديد طوري شده است كه ما بايد فراتر از مرزهايمان به فكر امنيت ملي خودمان باشيم و اگر امروزه خدماتي در بعضي از نقاط دنيا ارائه مي شود نبايد تصور شود كه اين خدمات صرفا يك بحث اعتقادي است و عده اي با اين برنامه ها و اقدامات نظام مخالفت نمايند بلكه اين اقدامات مي تواند در چارچوب امنيت ملي خودمان نيز تعريف شود.
طالبي خاطر نشان كرد: حوادث ايجاد شده در منطقه هم نشان از اين دارد كه اگر به اين مسائل در چارچوب امنيت ملي خود نگاه نكينم به راحتي امنيت و آسايش مردم كشورمان دستخوش تغيير و چالش خواهد شد، بنابراين لازم است كه به اين بخش از موضوع روز قدس توجه نماييم و تحليل هايي را هم در اين رابطه داشته باشيم.
وي در ادامه از برنامه هاي تدوين شده در شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و از همه ادارات و دستگاههايي كه به نوعي پذيراي اين برنامه ها بوده اند قدر داني نمود و اظهار داشت: اين تعامل و همراهي بسيار خوب ادارات و سازمان ها در اين مسير نشان دهنده باور عميق آنها به اينكه بايد اين روز در احسن وجه گرامي داشته شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: اميدوار هستيم كه اين روز علاوه بر اينكه كمك مي كند به نشان دادن وحدت و انسجام همه مسلمانان در سراسر جهان نمادي از وحدت و انسجام مردم عزيز ايران نيز باشد.
وي در ادامه افزود: بايد سعي كنيم تا برنامه ها و شعارهاي ما بگونه اي نباشد كه بخشي از جامعه و مردم را آزرده نمايد و ارتباطي هم با روز قدس و اين مناسبت نداشته باشد بلكه بايد اين روز را به روز وحدت و انسجام جامعه خودمان تبديل نماييم.
طالبي با بيان اينكه امسال به نام سال وحدت، همبستگي و هم زباني نامگذاري شده گفت: بايد با توجه به رويدادهاي كه از جمله انتخابات پيش رو داريم از فرصت هايي همچون حضور همگاني در روز جهاني قدس، 22 بهمن و ده فجر استفاده كنيم تا اين وحدت و همبستگي را تقويت نماييم به اميد آنكه در پايان سال انتخابات شكوهمندي همراه با حضور حداكثري مردم داشته باشيم.
وي در پايان سخنان خود ضمن اميدواري به برگزاري هر چه باشكوه تر مراسم روز جهاني قدس اظهار داشت: بحث شهرستان ها در اين زمينه بسيار مهم است كه لازم است پيگيري هايي از سوي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و استانداري صورت گيرد تا ان شا الله با هماهنگي و تعامل دستگاه ها و با برنامه ريزي هاي خوبي كه صورت مي گيرد شاهد برگزاري باشكوه روز قدس در سطح شهرستان ها نيز باشيم.
گفتني است راهپيمايي روز قدس در شهر يزد روز جمعه مورخ 19تير ماه از ساعت 11 صبح از ميدان شهيد بهشتي آغاز و به سمت خيابان امام خميني، چهار راه شهدا، خيابان قيام ادامه مي يابد و در ميعادگاه نمازجمعه با قرائت قطعنامه و برگزاري نمازجمعه پايان مي يابد.

کلید واژه ها: استان یزد -




دوشنبه 8 تیر 1394 - 06:37:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن