تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820518756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیف‌اللهی: ماندن ویسی خبر خوبی بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سیف‌اللهی: ماندن ویسی خبر خوبی بود
امروز با ماندن عبدالله ویسی در استقلال‌خوزستان این تیم از بلاتکلیفی کمی فاصله گرفت و حالا بازیکنان فصل پیش آبی‌پوشان اهواز می‌ توانند، راحت تر تصمیم گیری کنند.

به گزارش "ورزش سه"، روح الله سیف‌اللهی در مورد شرایط خودش گفت: در حال حاضر انفرادی تمرین می‌ کنم تا بدنم شرایط خوبی پیدا کند. در مورد برنامه ام برای فصل بعد باید بگویم که یک سال دیگر به صورت توافقی با استقلال‌خوزستان قرارداد دارم باید با مسوولان صحبت کنم اگر بر سر مسائل مالی به توافق برسیم که در تیمم می‌ مانم اگر هم نه جدا می‌ شوم تا الان با هیچ باشگاهی صحبت نکرده ام.

او در مورد اینکه استقلال‌خوزستان جزو معدود باشگاه هایی است که با بازیکنانش تسویه حساب کرده ادامه داد: این مساله حسن مدیریت ما را نشان می‌ دهد و اینکه مدیرعالمان برای بازیکنان و حق و حقوقشان ارزش قائل شده. بنابراین باید از آقای بختیاری تشکر کنم و همچنین خیلی ناراحت شدم او استعفا داد. دو سال خیلی خوب را کنارش بودیم در بدترین شرایط و زمانی که تیم هم در بحران بود، باز هم به موقع پول های ما را پرداخت می‌ کردند و در حال حاضر هم جزو معدود باشگاه هایی هستیم که تسویه حساب بازیکنانش انجام شده.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که ماندگار شدن عبدالله ویسی در استقلال‌خوزستان چقدر روی تصمیمش برای فصل بعد تاثیرگذار است گفت: قطعا آقای ویسی را دوست دارم و ماندن او یک خبر خوب است. آقای ویسی در این دو سال تجربه های زیادی کسب کرد و امسال می‌ تواند با یک برنامه ریزی جدید و مناسب کارش را پیش ببرد. او علاوه بر اینکه مربی خوبی است آدم خوبی نیز هست.

هافبک هجومی فصل پیش آبی‌پوشان اهواز در مورد احتمال جدایی بازیکنان بزرگ این تیم و اینکه این مساله به استقلال‌خوزستان ضربه می‌ زند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: اگر باشگاه به دنبال نتیجه گرفتن است باید با بازیکنانش کنار بیاید و آنها را حفظ کند و علاوه بر اینکه اسکلت پارسال حفظ شود باید بازیکنانی نیز جذب شود چون اگر تیم هماهنگ شود، دوباره مثل پارسال دچار بحران می‌ شود. انشاالله که وضعیت استقلال‌خوزستان در لیگ پانزدهم مثل دو سال اخیر نشود و به آن اهدافی که در سر داریم برسیم. مثلا ما پارسال هدفمان این بود که انتهای فصل در میانه های جدول قرار بگیریم اما نشد. آقای بختیاری که رفت امیدوارم مدیریت جدید تیم خوبی را ببندد.

سیف‌اللهی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد در مورد اینکه احتمال دارد به تیم قبلی اش برگردد یا خیر افزود: استقلال و پرسپولیس تیم های بزرگی هستند و برند لیگ‌برتر ایران محسوب می‌ شوند و قطعا همه بازیکنان انگیزه دارند که در این دو تیم بازی کنند. اگر موقعیت فراهم شود روزی به این تیم برمی گردم اما فعلا هیچ چیز معلوم نیست. البته من همیشه در خدمت هر تیمی که بودم برای آن تیم جنگیدم و زحمت کشیده ام و اصلا برایم فرق نمی‌ کند نام تیم چه باشد.


15:55 1394/04/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن