تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819798203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار عنبرآباد خبر داد جابه‌جایی محل دفن زباله‌های عنبرآباد تا شهریور ماه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار عنبرآباد خبر داد
جابه‌جایی محل دفن زباله‌های عنبرآباد تا شهریور ماه
شهردار عنبرآباد گفت: اولویت شهرداری عنبرآباد بحث جابه‌جایی محل دفن زباله‌های شهر عنبرآباد است و تا اول شهریور ماه این موضوع عملیاتی می‌شود.

خبرگزاری فارس: جابه‌جایی محل دفن زباله‌های عنبرآباد تا شهریور ماه



به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، نعمت‌الله حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه بهداشت این شهرستان اظهار داشت: جابه‌جایی محل دفن زباله‌های عنبرآباد هزینه زیادی در بردارد، اما با توجه به اینکه بهداشت مردم به خطر می‌افتد و محل دفن زباله کنونی در نزدیکی منازل و مدارس است، اولویت شهرداری بحث جابه‌جایی این مکان است که تا اول شهریور ماه عملیاتی می‌شود.
شهردار عنبرآباد گفت: با توجه به اینکه فروش دام در حاشیه شهر انجام می‌شود و برای سلامت مردم خطر دارد هم‌اکنون میدان دام توسط شهرداری ساخته شده است.
حسین‌زاده افزود: حدود چندین ماه است میدان دام آماده استفاده است، اما گله‌داران حاضر به جابه‌جایی دام خود نیستند که باید شبکه بهداشت و محیط زیست قاطعانه برخورد کنند.
وی بیان کرد: می‌طلبد بهداشت و محیط زیست هرچه سریعتر کسانی را که در حاشیه شهر فروش دام دارند به مکان دام انتقال دهند و در صورت نیاز از طریق مقامات قضایی، این موضوع را پیگیری کنند.
شهردار عنبرآباد تصریح کرد: شهرداری عنبرآباد حدود 130 میلیون تومان بابت تخلفات جریمه‌های پلیس بدهکار است و هم‌اکنون یک ماشین برای حمل گوشت خریداری کردیم و تا این بدهی پرداخت نشود ماشین جدید پلاک‌گذاری نمی‌شود.
حسین‌زاده خاطرنشان کرد: بدهی تخلفات راهنمایی و رانندگی مربوط به تمام سال‌هایی است که شهرداری عنبرآباد دایر شده است. انتهای پیام/80005/و20

94/04/07 - 13:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن