تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818928542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاف شدید برانکو با مدیریت پرسپولیس!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اختلاف شدید برانکو با مدیریت پرسپولیس!




سرمربی کروات پرسپولیس از تصمیمات مدیریت در نقل و انتقالات راضی نیست.





عصرایران: سرمربی کروات پرسپولیس از تصمیمات مدیریت در نقل و انتقالات راضی نیست. برانکو ایوانکوویچ که از نیمه های فصل گذشته به پرسپولیس اضافه شده فهرستی را در اختیار مدیریت باشگاه قرارداده که با بازیکنان مورد نظر مدیریت تفاوت دارد. اتفاقی که سبب شده میان او و مدیریت باشگاه اختلاف نظر ایجاد شود.

مدیریت پرسپولیس اصرار زیادی دارد که دوبازیکن سال های گذشته این تیم را جذب کند. کریم انصاری فرد یکی از این بازیکنان است که مذاکراتی خوبی هم با مدیریت باشگاه داشته اما مورد نظر سرمربی نیست. با این حال مدیریت تلاش زیادی کرده که برانکو را راضی به امضای قرارداد انصاری فرد کند. بازیکن دوم محبوب مدیریت جلال حسینی است. مدافع سال گذشته پرسپولیسی ها که سال خوبی را برای خط دفاع این تیم رقم زده بود و حالا به نظر می رسد بازگشتش سرو سامانی به خط دفاعی پرسپولیس بدهد با این حال برانکو با این خرید هم موافق نیست.

دلیل اول مخالفت برانکو با این دو گزینه هزینه بالایی است که باید برای جذبشان انجام شود و همین هزینه دست پرسپولیس را در خریدهای دیگر بسته می گذارد. مرد کروات شرایط سنی جلال حسینی رابه عنوان دلیلی برای نخواستنش عنوان کرده و آمار پایین گلزنی انصاری فر را دلیلی برای جذب نکردن او.

با این همه طاهری می داند که بازگرداندن این دوبازیکن بازی نقل و انتقالات را به نفع تیم مدیریتی او تغییرخواهد داد. هواداران پرسپولیس به این شکل مدیریت معترض هستند و شاید طاهری ترجیح می دهد با جذب ستاره های آشنا جلوی اعتراض پرسپولیسی ها را بگیرد.

البته این پروژه یک راه حل داشت و ان هم ایدینیو بود. بازیکنی که به لیگ قطر نزدیک شده و بعید است به لیگ برتر بازگردد. بازیکنی که جذب شدن اش هم کار ستارگی را انجام می دهد و هم برانکو را راضی می کند. برای بازیکن آلترناتیو اما برانکو به بازیکنانی که خودش از کرواسی معرفی کرده اعتقاد دارد و مدیران قرمز به ستاره های قدیم تیم اعتماد کرده اند. ماجرایی که سبب ایجاد ناراحتی میان کادر فنی و مدیریت شده است.






تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن