تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798501517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرهایی از تیم های لیگ برتری فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
خبرهایی از تیم های لیگ برتری فوتبال
در این گزارش اخباری از گوشه و کنار تیم های لیگ برتری فوتبال کشورمان را می خوانیم.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در این گزارش اخباری از گوشه و کنار لیگ برتر فوتبال کشورمان را می خوانیم.

تلاش فولادی ها برای برپایی اردوی ترکیه

تیم فولاد پس از 9 روز تمرین بدنسازی در کردان کرج دوباره راهی اهواز می شود و تمرینات خود را در این شهر جنوبی ادامه خواهد داد.این در حالی است که فولادی ها یک برنامه اردوی برون مرزی که به احتمال فراوان در ترکیه خواهد بود در دستور کار خواهند داشت. مسئولان تیم فولاد در حال حاضر در حال رایزنی با کمپ مورد نظر در ترکیه هستند تا در صورت امکان راهی این کشور شده و اردوی آماده سازی خود را در این کشور برپا کنند.آنها در این اردو دو بازی تدارکاتی در دستور کار قراردادند .هرچند اسکوچیچ خواهان برگزاری سه بازی تدارکاتی شده است.
 
تکلیف گردانی را تونی مشخص می کند

مسئولان تیم تراکتورسازی تمایلی به ادامه همکاری با حبیب گردانی نشان نمی دادند با این حال با توجه به قراردادی که این بازیکن داشت نسبت به حذف نامش نیز اقدامی نکرده بودند. حال با توجه به عدم حضور ادینهو در تبریز و نا کام ماندن برخی مذاکرات برای پیدا کردن جانشینی برای این برزیل آنها از حذف گردانی پشیمان شدند و مایلند وی را حفظ کنند.به این ترتیب با ورود تونی به ایران همه چیز را به او خواهند سپرد تا این مربی پرتغالی در مورد گردانی به عنوان یکی از جانشینان ادینهو تصمیم بگیرد. گفتنی است تونی مشکلی با گردانی نداشت و در آخرین روزهای حضورش در ایران او را به تمرینات برگردانده بود و رابطه مسالمت آمیزی با هم داشتند.
 
کمالوند تغییر روش نداد

در حالی که مسئولان تیم گسترش فولاد از فراز کمالوند خواسته اند به جذب بازیکنان جوان فکر کرده و از صرف هزینه برای بازیکنان پا به سن گذاشته بپرهیزد ولی این مربی در راستای عملکرد فصل قبل خود همچنان در فکر مذاکره با بازیکنان سن بالا است.اخیرا با خبر شدیم سید مهدی سید صالحی و محمد غلامی که فصل قبل را به ترتیب در استقلال خوزستان و پدیده موفق نبودند مورد توجه کمالوند قرار گرفتند.پیشنهاد تبریزی ها به این دو مهاجم به حدی جدی است که آنها از مدتها در لیست خرید باشگاه گسترش فولاد قرار داشتند و فصل آینده یکی از آن ها به عنوان مهاجم نوک در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت.به این ترتیب به نظر می رسد همانطور که فصل قبل کمالوند با تیمی بدون جوان کمترین سهم را در بین تیم های لیگ برتری به لحاظ بازیکن سازی و استفاده از بازیکنان جوان داشت این بار نیز با همان تفکر برنامه ای برای جوانسازی تیم گسترش فولاد ندارد.
 
آندو تکلیف حقیقی را روشن می کند

مسئولان تیم تراکتورسازی هنوز مطمئن نیستند که آندو تیموریان به تیمشان بر می گردد یا نه . با این حال آنها برای تقویت کمربند میانی تیمشان در غیاب مهدی کیانی با رضا حقیقی وارد مذاکره شدند.اما مبلغ درخواستی این بازیکن که فصل قبل روزهای خوبی را نداشت کمی بالا است . از این رو آنها ترجیح دادند فعلا منتظر آندو بمانند تا در صورتی که این ارمنی به تیمشان بر می گردد یا از خیر جذب حقیقی بگذرند یا برایش ناز کرده و مبلغ را کاهش دهند. البته تراکتوری ها در صورتی که نتواننند تیموریان را به تیمشان برگردانند به شکل جدی حقیقی را جذب خواهند کرد و چه بسا زیر بار مبلغ بالای پیشنهاد او هم بروند. البته آندو چندی پیش گفته بود به استقلال خواهد رفت ولی گویا اظهارات برادر وی در گفتگو با تراکتوری ها آنها را امیدوار کرده است.به این ترتیب تکلیف همکاری تراکتورسازی با حقیقی را آندو مشخص می کند.
 
ذوبی ها هلال احمری شدند

سعید آذری ،مدیرعامل تیم ذوب آهن با معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان دیدار کرد.به این ترتیب باشگاه ذوب آهن درصدد است که امسال هر فوتبالیستی که با این باشگاه قرارداد امضا کند به خیل داوطلبان جمعیت هلال احمر بپیوندد.وی خود نیز به عضویت جمعیت هلال احمر استان اصفهان درآمد و لباس داوطلبان جمعیت هلال احمر را به تن کرد.
 
تراکتوری ها فرصت خواستند

مدیرعامل تیم تراکتورسازی امروز سر شلوغی در باشگاه تراکتورسازی داشت و با بازیکنان زیادی در محل باشگاه ملاقات کرد. دیدار با ایرانپوریان ،کامدار و چند بازیکن دیگر باعث شد این مدیرعامل روز شلوغی را سپری کند. این بازیکنان برای تعیین تکلیف خود و البته با وقت قبل به ملاقات عباسی رفتند با این حال وی از آنها خواست چند روز دیگر صبر کنند تا وی در ملاقات با تونی در مورد آنها تصمیم بگیرد.
 
 
اردوی ترکیه سپاهان در ابهام

گویا مسئولان تیم سپاهان برای برپایی اردو در ترکیه مطمئن نیستند.پیش از این فرکی توصیه کرده بود اردوی برون مرزی برگزار نکنند ودر ارتفاعات مناطق خوش آب و هوای ایران اردو بزنند ولی مسئولان سپاهان با رد پیشنهاد فرکی خواهان اردویی خارجی شدند.با این حال به نظر می رسد پیشنهاد برخی مسئولان سپاهان برای برپایی اردو در ترکیه نیز وتو شده است و شاید آنها در کشوری اروپایی و کمی دورتر اردو بزنند.البته آنها هنوز نامی از کشور محل اردوی خود اعلام نکرده اند وهنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌اند اما شاید به ترکیه بروند.
 
مظاهری با ذوب تمدید کرد

رشید مظاهری دروازبان جوان و خوش آتیه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با حضور در باشگاه ذوب آهن قرارداد مالی خود را امضا کرد.وی که دو سال با ذوب آهن قرارداد دارد با حضور در باشگاه ذوب آهن یکسال دیگر به قراردادش اضافه نمود تا با قراردادی سه ساله در خدمت تیم فوتبال ذوب آهن باشد.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط

زمان به ضرر باشگاه ملوان سپری می‌شود
تنور نقل و انتقالات داغ می شود
تاج: 51 درصد بازیکنان لیگ برتر زیر 200 میلیون تومان دستمزد گرفتند
بازنگری اتفاقات دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران + مصاحبه‌ها




۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن