تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799673429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش افشارزاده به اظهارات جهانگیری


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: واکنش افشارزاده به اظهارات جهانگیری
مدیرعامل باشگاه استقلال از اراده این باشگاه برای جذب تمامی بازیکنان مدنظر پرویز مظلومی یاد کرد.
 تسنیم: بهرام افشارزاده در پایان نشست امروز خود با بازیکنان و مربیان استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است تمرینات تیم از امروز آغاز شود، نیاز بود که بازیکنان در جلسه‌ای حضور پیدا کنند تا برنامه‌های تیم برای آنها تشریح شده و آقای مظلومی به عنوان سرمربی تیم به بازیکنان معرفی شود.

وی با اعلام اینکه یکی از موارد مطرح شده در جلسه امروز مسائل مالی و تلاش مسئولان باشگاه برای رفع این مشکلات بوده است، خاطر نشان کرد: بازیکنان باید در جلسه امروز شرکت می‌کردند تا متوجه شوند در چه موقعیتی قرار دادند. بازیکنان باید بدانند باشگاه چه شرایطی دارد و هواداران انتظار دارند آنها با بهترین شرایط تمرین کرده و آماده مسابقات شوند.

«پلانی که تیم در آینده خواهد داشت، برای بازیکنان در نشست امروز تشریح شد»، افشارزاده ضمن بیان این مطلب تأکید کرد: قرار شد از سوی بازیکنان یک نماینده انتخاب شود تا مسائل مربوط به تیم از جمله مشکلات مالی را با مدیریت باشگاه در میان بگذارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: در کل جلسه خوبی بود. من و آقایان مظلومی و امیری برای بازیکنان صحبت کردیم. فکر می‌کنم بازیکنان بهره لازم را از جلسه امروز بردند.

افشارزاده درباره اینکه چرا برخی از بازیکنان استقلال در جلسه معارفه پرویز مظلومی حضور نداشتند و فقط هفت بازیکن در باشگاه حاضر شدند، گفت: فکر نمی‌کنم فقط هفت بازیکن در جلسه بودند، بلکه 10، 12 نفر در جلسه حضور داشتند. شما هم باید جدول ضرب را خوب بلد باشید که ما در اتاقی که حضور داشتیم 12 صندلی گذاشته بودیم. آنهایی که امروز آمدند، بعدازظهر در تمرین حاضر می‌شوند و بقیه هم احتمالاً در مسافرت هستند. معمولاً روز اول تمرینات همینگونه بوده و تعداد بازیکنان کمتر است اما ما سعی خواهیم کرد تمام بازیکنان مدنظر مظلومی را بگیریم و تمرینات در روزهای آینده با نفرات بیشتری برگزار شود.

وی در واکنش به این موضوع که بازیکنان استقلال اعلام کرده‌اند افشارزاده قول داده تا پایان هفته مشکل مالی را حل و مطالبات معوقه را پرداخت کند، اظهار داشت: من قول دادم تا پایان هفته مقداری از بدهی‌های گذشته را پرداخت کنم. مسلماً با بودجه فعلی، ما نمی‌توانیم همه مطالبات را اکنون پرداخت کنیم اما قول دادم با جذب اسپانسر مشکل مالی را برای این فصل حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اظهارات اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور که گفته است در بحث خصوصی‌سازی اجازه نمی‌دهیم استقلال و پرسپولیس دست نااهلان بیفتند، عنوان کرد: خیلی خوشحالم که آقای جهانگیری چنین مطلبی را بیان کرده است. این نشان می‌دهد آنها (دولت) نیز موافق استقلال و پرسپولیس هستند، به این دو باشگاه اهمیت می‌دهند و نمی‌خواهند آنها دست نااهلان بیفتد. مطمئن باشید جمهوری اسلامی برای این دو باشگاه ارزش قائل است و اجازه نمی‌دهد استقلال و پرسپولیس دست نااهلان بیفتد و تا آن زمان نیز ما به کارمان ادامه می‌دهیم.

افشارزاده ادامه داد: پشتوانه اصلی استقلال، هواداران هستند که در این مدت همکاری خوبی داشته‌اند. برای فصل گذشته هم باید از آنها عذرخواهی کنم که نتوانستیم آنطور که باید موفق شویم و امیدوارم در فصل بعدی جبران کنیم.

«امروز چند بازیکن تیم بانوان استقلال مقابل باشگاه حاضر شدند و به عقب افتادن مطالبات خود اعتراض کردند. آیا به وضعیت آنها رسیدگی می‌شود؟» افشارزاده در پاسخ به این سؤال تأکید کرد: از اول هم با توجه به کمبود بودجه اعتقادی به فعالیت تیم بانوان نداشتیم و اکنون هم نمی‌توانیم مطالبات گذشته آنها را پرداخت کنیم. ان‌شاءالله در آینده با جذب منابع مالی بتوانیم تیم خوبی را تشکیل دهیم.

وی در خصوص نفر پنجم هیئت مدیره باشگاه استقلال و اینکه آیا اعضای هیئت مدیره هم در جلسه امروز حضور داشتند یا نه، گفت: اعضای هیئت مدیره امروز حضور نداشتند. نفر پنجم هم به زودی مشخص خواهد شد تا تعداد نفرات کامل شود. مهم‌تر از هرچیزی مشخص کردن وضعیت مالی و بودجه باشگاه بود که این کار را انجام دادیم. به زودی هم با چند اسپانسر که مشخص کرده‌این صحبت خواهیم کرد تا یکی را برای فصل بعد نهایی کنیم.

افشارزاده درباره اینکه چرا نجف‌نژاد در باشگاه حاضر نمی‌شود و امروز هم در جلسه حضور نداشت، عنوان کرد: با نجف‌نژاد صحبت کردم و امروز هم نیازی نبود او در جلسه حضور داشته باشد. ضمن اینکه روز چهارشنبه که در دفتر من در وازرت ورزش جلسه بود او و سایر اعضای هیئت مدیره حضور داشتند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به این مسئله که نجف‌نژاد در جلسات مجلس هم حضور ندارد و روز چهارشنبه هم کسی او را ندیده است، اظهار داشت: عینک بزنید تا خوب ببینید!






تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن