تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820070048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده ناحیه مقاومت بروجرد تاکید کرد ضرورت تخصیص بخشی از بودجه ادارات بروجرد به احیای امر به معروف


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بروجرد تاکید کرد
ضرورت تخصیص بخشی از بودجه ادارات بروجرد به احیای امر به معروف
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: مدیران ادارات باید بخشی از اعتبارات را به منظور احیای امر به معروف و نهی از منکر به کار بندند.

خبرگزاری فارس: ضرورت تخصیص بخشی از بودجه ادارات بروجرد به احیای امر به معروف



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمد پاپی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار کرد: مثمرثمر بودن جلسات برگزار شده در سایه اجرای مصوبات آنها محقق می‏‌شود.

وی عنوان کرد: به منظور عملی کردن مصوبات جلسات باید از سوی استانداری استان لرستان نیز حمایت‎هایی صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به نیاز بیش از پیش جامعه به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، افزود: مسئولان امر باید تلاش بیشتری در مقایسه با گذشته در این امر داشته باشند و همه امکانات خود برای تحقق این مهم به کار بندند.

پاپی‌نژاد ادامه داد: باید شرایطی ایجاد شود که آمران به معروف و ناهیان از منکر بدون احساس ترس و دغدغه به کار خود ادامه دهند.

وی به مجروح و شهید شدن برخی از عوامل آمر و ناهی در کشور و شهرستان بروجرد اشاره و خاطرنشان کرد: باید مجروحان و کشته‌شدگان در این زمینه در شمار جانبازان و شهدا قلمداد شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: همچنین باید مفادی از قانون امر به معروف و نهی از منکر به منظور آگاهی‌بخشی به اقشار مردم در قالب بنر در سطح شهرستان نصب شود.

پاپی‌نژاد با استناد به رهنمود امام خمینی (ره) در خصوص فراموش شدن فرائض امر به معروف و نهی از منکر، افزود: باید شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و کارخانجات فعال شود.

وی با اشاره به انجام فعالیت‏‌های موثر از سوی نیروی انتظامی شهرستان بروجرد در این باره، یادآور شد: امسال در روز نیمه شعبان از بسیاری از منکراتی که در سال‌‏های پیش صورت می‏‌گرفت، با تلاش نیروی انتظامی جلوگیری شد.

فرمانده پایگاه ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطرنشان کرد: مسئولان امر باید با برخورد قاطعانه عواقب کار را به خاطیان و توهین‌کنندگان به آمران به معروف و ناهیان از منکر گوشزد کنند.

پاپی‌نژاد با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‏‌های آموزشی مورد نیاز برای آمران به معروف و ناهیان از منکر تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان از آمادگی لازم به منظور برگزاری این دوره‎ها برخوردار است.

انتهای پیام/85013/غ30

94/04/06 - 14:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن