تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819733922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهیابی دانش آموزان قرآنی قائمیه به مسابقات کشوری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: راهیابی دانش آموزان قرآنی قائمیه به مسابقات کشوری خبرگزاری پانا: توسط دانش آموزان قرانی قائمیه مقام اول استان و راهیابی به مسابقات کشوری قرآن کریم را کسب کردند.
۱۳۹۴ شنبه ۶ تير ساعت 13:08

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، قائمیه دو نفر از دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات قرآن و معارف اسلامی از این منطقه که در مرحله استانی شرکت نموده اند به مرحله کشوری راه یافتند .
معاون پرورشی آموزش و پرورش قائمیه در این خصوص گفت: امسال تعداد 13 نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن و معارف اسلامی منطقه قائمیه در مرحله نهایی استان که اردیبهشت ماه به میزبانی ناحیه یک شیراز برگزار گردید، اعزام شدند.
حجت اله حسنی گفت: شش نفر از این عزیزان پس از یک رقابت فشرده با قریب به 1300 نفر دانش آموز ممتاز از 59 منطقه و شهرستان استان فارس حائز مقام های اول تا سوم شدند که دو نفر از این دانش آموزان به مسابقات مرحله کشوری راه یافتند .
حسینی افزود: حسین تیموری و معصومه رستگار پویا درپایه اول متوسطه در رشته حفظ راه یافته به مرحله کشوری و زهرا ایول پایه اول متوسطه دررشته حفظ مقام دوم، زینب رضازاده پایه هفتم در رشته انشاء نماز مقام دوم ، محمد باقر جعفری پایه هشتم در رشته حفظ مقام سوم و آزاده ویسی پایه چهارم متوسطه در رشته احکام مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.
وی یادآور شد: مقرر گردیده در راستای ارج نهادن به تلاش این این عزیزان و تشویق دانش آموزان به فراگیری علوم و معارف قرآنی همچنین توسعه فرهنگ و آموزه های قرآنی در جامعه، دانش آموزان برگزیده به اردوی زیارتی مشهد اعزام و به نحو شایسته ای مورد تقدیر قرار گیرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن