تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804754275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس مبتکر سامانه کارت هوشمند شیربرای نخستین باردرکشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اعلام کرد: فارس مبتکر سامانه کارت هوشمند شیربرای نخستین باردرکشور خبرگزاری پانا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: سامانه کارت شیر، بدون شک یکی از مهمترین فعالیت‏های بخش دامپروری، پرورش گاو و تولید شیر می‏باشد.
۱۳۹۴ شنبه ۶ تير ساعت 12:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد مهدی قاسمی با بیان اینکه شیر یكی از با ارزش‏ترین مواد غذایی است كه تقریباً تمامی مواد لازم رشدوادامه زندگی انسان را داراست.افزود:درسال‏های گذشته بهره‏برداران این بخش با مشکلات عدیده‏ای روبرو بوده‏اند که اجرای برنامه هدفمندی یارانه‏ها ،فشار شدیدی را به این بخش وارد نموده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برضرورت وجود آمار و اطلاعات جهت برنامه‏ریزی و اجرای طرح‏های مختلف تاکیدکردو گفت: ازنواقص و مشکلات موجود دربخش‏های دولتی وخصوصی ذیربط می‏توان به عدم وجود آمارصحیح و قابل استناد درزمینه دام سبک و سنگین و همچنین میزان تولیدات این بخش‏ها نظیر شیر و گوشت تولیدی اشاره نمود.
این مقام مسئول به اهداف سامانه کارت هوشمند شیر اشاره کرد و گفت : تخصیص بهتر و عادلانه‏تر یارانه به گاوداران، اعم از یارانه شیر و یارانه موجود بر روی برخی نهاده‏ها، تخصیص و تقسیم بهتر نهاده‏هایی نظیر سبوس و ... بین گاوداران ، مکانیزه شدن شیوه پرداخت‏ها و جلوگیری از بروکراسی اداری و صرفه جویی در زمان و نیروی کار و مکانیزه نمودن تمامی اموری که گاوداران برای انجام آن نیاز به مراجعه به مدیریت و یا سازمان جهاد کشاورزی دارند، نظیر دریافت سهیه سوخت، برق، آب، صدور مجوزها و پروانه و ... از مزای این طرح است.
وی " دستیابی به اطلاعات دقیق و به روز تولید شیر و آمار دام (چیزی که تا کنون وجود نداشته) و برنامه‏ریزی بهتر در جهت سامان‏دهی محصولات و در صورت لزوم برنامه‏ریزی در جهت صادرات محصولات و یا واردات نهاده‏های مورد نیاز را از دیگر اهداف کارت شیر برشمرد و افزود : برنامه‏ریزی در جهت توسعه کمی و کیفی این بخش با توجه به دستیابی به اطلاعات دقیق ، شناسایی دامداران اعم از سنتی و صنعتی و همچنین دستیابی به اطلاعات مکانی واحدها، که با کمک این اطلاعات می‏توان فعالیت‏های مختلف نظیر صدور پروانه‏ها، بیمه دام، انجام امور مربوط به دامپزشکی و ... را بهتر برنامه‏ریزی نمود.
وی به اجرای بهتر برنامه‏های اجرایی وزارت متبوع در زمینه دام، نظیر برنامه‏های اصلاح نژادی، تغذیه‏ای، جایگاه‏ دام، بهسازی و نوسازی جایگاه دام ، اشاره کرد و افزود : جلوگیری از تخلفات احتمالی در پرداخت یارانه‏ها توسط کارخانجات یا دامداران ، شناسایی دقیق مناطق واقعی تولید شیر در استان‏ها و کشور و برنامه‏ریزی جهت حفظ و توسعه و تسهیل امور مربوط به تولید شیر در این مناطق ، جلوگیری از به هدر رفتن وقت، سرمایه و انرژی در جابجایی و انتقال شیر به مناطق دور دست و بالطبع جلوگیری از افزایش هزینه تولید را از اهداف دیگر سامانه کار ت هوشمند شیر برشمرد .
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از اقدامات انجام شده در راستای تهیه سامانه کارت هوشمند شیر خبر داد و گفت : مشخص کردن کاربران سامانه تولید کنندگان شیر که شامل دامداران سنتی و صنعتی ، همانند جمع کنندگان شیر ، مراکز جمع آوری شیر، کارخانجات لبنی ، اتحادیه هاو تعاونی های دامداری و سازمان جهادکشاورزی از اقداماتی است که مورد توجه قرار گرفته است.
وی تصریح کرد : بهره مندی دامداران و تولید کنندگان شیر ، جمع کنندگان شیرو مراکز جمع آوری شیر در سطح استان فارس از کارت هوشمند به منظور کنترل میزان شیر تولیدی هر دامدار است.
قاسمی از برگزاری جلسات کارشناسی با تولید کنندگان و دست اندر کاران صنعت شیر خبر داد و افزود : هماهنگی با اتحادیه های دامداری استان ، برگزاری جلسات کارشناسی با کارشناسان بخش تخصصی ، برگزاری مناقصه به منظور انتخاب شرکت مناسب جهت تهیه سامانه ، انتخاب شرکت تهیه کننده نرم افزار، آماده سازی زیر ساخت سخت افزاری مورد نیاز از اقدامات اجرائی در این طرح است .
وی به اقدامات اجرای طراحی کارت هوشمند شیر و همچنین انتخاب شرکت جهت صدور کارت خبر داد و افزود: تهیه فیلد های اطلاعاتی و گزارش های مورد نیاز، طراحی صفحه اولیه ثبت نام و طراحی پنل مدیریتی ، از فعالیت های اجرائی این طرح بوده است .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن