تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798313417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهمیت تعدادبردها نسبت به امتیازات در لیگ جهانی والیبال |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اهمیت تعدادبردها نسبت به امتیازات در لیگ جهانی والیبال
لیگ جهانی امسال با یک تغییر بزرگ در نحوه رتبه‌بندی تیم‌ها در جدوال آغاز شده است. تغییری که در روزهای ابتدایی شاید کمتر کسی به آن توجه می‌کرد اما این روزها که لیگ جهانی والیبال به لحظات حساس و هفته‌های پایانی‌اش نزدیک شده برای همه اهمیت خاصی پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۱۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ - 27 June 2015


لیگ جهانی امسال با یک تغییر بزرگ در نحوه رتبه‌بندی تیم‌ها در جدوال آغاز شده است. تغییری که در روزهای ابتدایی شاید کمتر کسی به آن توجه می‌کرد اما این روزها که لیگ جهانی والیبال به لحظات حساس و هفته‌های پایانی‌اش نزدیک شده برای همه اهمیت خاصی پیدا کرده است.


به گزارش تابناک، با پایان هفته نهم لیگ جهانی و باقی ماندن تنها سه هفته تا پایان دور مقدماتی این مسابقات هواداران و علاقه‌مندان به والیبال کشورمان پیگیر هستند تا ببینند تیم ملی کشورمان چگونه و از چه مسیری می‌تواند برای دومین بار خودش را به دور نهایی این رقابت‌ها برساند. برخلاف سال گذشته که مجموع امتیازات ملاک بالا و پائین نشستن تیم‌ها در جداول ورزشی بود در این دوره یک تغییر اساسی در چینش تیم‌ها در جداول ایجاد شده است. تغییری که هفته قبل خودش را در جدول گروه A و در پایان هفته هشتم نشان داد.


در واقع یکی از تغییرات مهم لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ نسبت به سال گذشته، اهمیت تعداد پیروزی‌ها در رتبه‌بندی جدول است. با توجه به این قانون، تعداد پیروزی ها اولویت نخست برای رتبه بندی تیم ها محسوب می شود و امتیاز در اولویت دوم قرار دارد. به عنوان مثال در پایان هفته هشتم و در گروه A سطح یک لیگ جهانی، تیم ملی والیبال برزیل هشت مسابقه داده است و با ۱۸ امتیاز از شش پیروزی در صدر جدول قرار دارد. تیم ملی والیبال ایتالیا با پنج پیروزی و ۱۳ امتیاز در رتبه دوم است اما صربستان به رغم داشتن ۱۴ امتیاز اما به دلیل تعداد پیروزی کمتر (چهار برد) نسبت به ایتالیا، در رتبه سوم قرار دارد. استرالیا نیز با سه امتیاز و یک برد در جایگاه چهارم است.


این موضوع در رده بندی گروه C سطح دو لیگ جهانی که هر تیم ۱۰ مسابقه داده است هم در پایان هفته دهم، مشاهده می شود. در این گروه تیم ملی والیبال کانادا با شش برد و ۲۲ امتیاز در صدر جدول است. تیم ملی والیبال بلغارستان با پنج برد و 12 امتیاز در جایگاه دوم است و تیم ملی والیبال آرژانتین به رغم داشتن 13 امتیاز اما به دلیل چهار پیروزی در رتبه سوم قرار دارد. کوبا هم با سه برد و هفت امتیاز چهارم است.


حالا این موضوع چه تاثیری بر روند صعود تیم ملی کشورمان می‌گذارد؟ در گروه B این رقابت‌ها ایالات متحده امریکا با هفت پیروزی و شش امتیاز صدر نشین است. لهستان با شش پیروزی و هفده امتیاز تیم دوم جدول است و ایران با پنج پیروزی و پانزده امتیاز تیم سوم جدول است. از همین‌جا روسیه تیم بازنده گروه است که هیچ شانسی برای صعود ندارد. اما رقابت برای صعود میان و ایران و لهستان و امریکا به چه ترتیب است. با توجه به اهمیت پیروزی‌ها در جدول رده‌بندی و با توجه به اینکه ما نسبت به لهستان تنها یک پیروزی کمتر داریم بازی روز یکشنبه بازی مرگ و زندگی برای والیبال ما محسوب می‌شود. چه اینکه تیم ملی کشورمان با پیروزی در دهمین بازی خود می‌تواند تعداد پیروزی‌های خود را به عدد شش برساند و از از نظر تعداد برد با لهستان برابری کند و ان‌پاه امتیازات است که سرنوشت تیم دوم جدول را مشخص خواهد کرد. اگر ایران هر سه امتیاز بازی را از ان خود کند بلاشک تیم دوم جدول خواهد بود و اگر دو امتیاز از سه امتیاز را کسب کنند آنگاه ست شماری تعیین کننده تیم دوم خواهد بود.


اما برابری با لهستان در این گردنه حساس از رقابت‌ها از این جهت اهمیت دارد که ایران دو بازی بعدی خود را برابر روسیه‌ای به میدان خواهد رفت که تکلیف‌اش مشخص است و حتی در خانه بازی را به ما واگذار کرده و لهستانی‌ها باید به مصاف تیم گردن کلفت امریکا بروند. انچه مشخص است در حال حاضر سرنوشت صعود ایران به دور بعدی در دست شاگردان کواچ است و ان‌ها همچنان که تا اینجای کار حضور درخشانی در رقابت‌ها داشتند از اینجا به بعد هم باید با نمایشی خیرکننده بخت صعود خود را به اما و اگرها واگذار نکنند. 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن