تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820422601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف يک تن ميگوي قاچاق در گناوه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ تير ۱۳۹۴ (۹:۴۷ق.ظ)
کشف يک تن ميگوي قاچاق در گناوه موج - مدير عامل تعاوني صيادان بندرگناوه گفت: يک تن ميگوي دريايي که به صورت قاچاق و غيرمجاز صيد شده بود، در ساحل اين بندر کشف شد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالله بويراتي در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اين که صيد ميگو به روش ترال يا کف روب صورت مي‌گيرد و صدمات جبران ناپذيري به ذخاير آبزيان دريايي مي‌زند، شيلات پس از تحقيقات ميداني مدت معيني براي صيد ميگوي دريايي انتخاب مي‌کند و در تمام ديگر سال صيد ميگو ممنوع است.
وي با بيان اين که صيد ميگو به صورت غير مجاز جرم است گفت: متخلفان اين عرصه مورد مجازت قانوني قرار مي‌گيرند.
مدير عامل تعاوني صيادان بندر گناوه از کشف قايق حامل ميگوي قاچاق در ساحل گناوه خبر داد و افزود: يک قايق غيربومي حامل يک تن ميگوي دريايي که به صورت قاچاقي و غيرمجاز صيد شده بود، درساحل اين بندر کشف شد.
بويراتي با بيان اين که قايق کشف شده به اسکله تعاوني صيادن هدايت شد، افزود: پس از اطلاع از اين موضوع با هماهنگي درياباني قايق به همراه ميگوهاي صيد شده به اسکله تعاوني صيادان گناوه هدايت شد.
وي از معدوم شدن ميگوهاي صيد شده خبر داد و اظهار کرد: ميگوهاي صيد شده به دليل ماندگاري زياد فاسد و با هماهنگي درياباني معدوم شد.
بويراتي با بيان اين که اين کار غير مجاز توسط افرادي غير بومي انجام شده، گفت: صاحب اين قايق که غيربومي است، ميگوها را که از بهترين گونه که غيرقانوني استحصال کرده بود، قصد داشت آن را در بازار عرضه کند.
وي افزود: اين قايق در دريا با طناب به موتورلنج بسته شده بود که شب هنگام طناب پاره شده و با جزر و مد به ساحل اين بندرهدايت و در خشکي بالا آمده بود.
مدير عامل تعاوني صيادان گناوه بيان کرد: درصورت وجود گشت دريايي متخلفان نمي‌توانند در منطقه حوزه استحفاظي شهرستان‌هاي گناوه و ديلم اقدام به صيدغيرقانوني به روش ترال کنند.
وي از متوليان امر خواستار برخورد قاطع با شناورهاي متخلفي شد که از استان‌هاي همجوار غيرمجاز و به روش ترال اقدام به صيد و تخريب زيستگاه آبزيان دريايي اين منطقه مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن