تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815231251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال پرکار دوچرخه سواران پیست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سال پرکار دوچرخه سواران پیست
دوچرخه‌سواران پیست در سال 94 مسابقات مهمی را اعم از بین‌المللی و داخلی پیش روی دارند.


چایچی، مربی تیم ملی پیست دوچرخه‌سواری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران عمده فعالیت‌های دوچرخه‌سواران را در بخش پیست تشریح کرد.

** کسب سهمیه المپیک  
چایچی در مورد فرصت‌های کسب سهمیه المپیک گفت: مسابقات کسب سهمیه چند مرحله در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

نفراتی که برای حضور در مسابقات کسب سهمیه در نظر گرفته می‌شوند از بین ورزشکارانی هستند که در مسابقات انتخابی و کشوری حضور دارند و پس از کسب رکورد موردنظر انتخاب و به مسابقات کسب سهمیه اعزام می‌شوند.

در مورد دانشور به دلیل اینکه وی رتبه 28 رنکینگ جهانی را دارد وضعیت کمی متفاوت است و وی به صورت خودکار در رقابت‌های المپیک حضور خواهد داشت.

** مسابقات قهرمانی جهان
مربی تیم ملی پیست دوچرخه‌سواری در مورد حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان تصریح کرد: این رقابت‌ها اواخر شهریور ماه در شهر ریسموند امریکا در بخش جاده برگزار خواهد شد و رکابزنان منتخب ما بعد از مسابقات داخلی برای حضور در مسابقه قهرمانی جهان اعزام خواهند شد.

** کاپ‌های جهانی دوچرخه سواری
مربی تیم ملی پیست فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص کاپ‌های اول، دوم و سوم جهانی بیان داشت: کاپ یک جهانی 8 آبان ماه سال جاری در کشور کلمبیا برگزار می‌شود که از میان رکابزنان منتخب به منظور کسب تجربه نفرات برتر را اعزام خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: کاپ دوم جهانی 14 مهر ماه در کشور نیوزیلند و کاپ سه جهنی 5 بهمن ماه سال جاری در کشور هنک‌کنگ برگزار خواهد شد و تیم ملی منتخب ما در ماده پیست حضور خواهد داشت.

چایچی اظهار داشت: البته تازمان برگزاری مسابقات اتفاقاتی از جمله زمین خوردن یا آسیب‌دیدگی رکابزنان منتخب ممکن است پیش بیاید اما سعی ما بر این است تا بهترین نفرات را انتخاب کنیم.

** مسابقات آسیایی دوچرخه‌سواران
چایچی مربی تیم ملی پیست دوچرخه‌سواری در خصوص برگزاری این مسابقات و اهدافی که به منظور شرکت در آن دنبال می‌کنند، گفت: مسابقات قهرمانی آسیا اواخر دی ماه سال 94 در  
ژاپن برگزار می‌شود و حضور در آن را برای به دست آوردن کسب سهمیه و خوش درخشیدن دنبال خواهیم کرد.

** رتبه‌بندی رکابزنان بعد از مسابقات قهرمانی کشور
چایچی در خصوص مسابقات قهرمانی کشور که باید 20 روزه به اتمام برسد و نتایجش به فدراسیون جهانی دوچرخه سواری ucl اعلام می‌شود، تصریح کرد: چهارشنبه و پنج‌شنبه سوم و چهارم تیر ماه جاری آخرین مرحله مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان به پایان می‌رسد و نتایج آن به فدراسیون دوچرخه‌سواری ucl اعلام خواهد شد تا رکابزنان رتبه‌بندی شوند و با توجه به رده‌بندی ها اردوهای تدارکاتی در رده‌های سنی مختلف برای بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

وی افزود: اردوی جاده دوچرخه‌سواری در سطح مقطعی برای رکابزنان در مشهد یا تهران برگزار می‌شود زیرا این دو شهر برای ماده جاده مناسب‌تر از شهرهای دیگر هستند.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

رژیم غذایی ویژه دوچرخه سواران سرعتی پیست
رکابزنان به مسابقات قهرماني آسيايي زودتر از هندوستان راهي مي‌شوند




۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن